Boblebad

Snøblomst

Elsker forumet
Assistert-jentene
Septemberhjertene 2018
Februarlykke 2022❄️
Septemberlykke 2024
Skal være på hytta med foreldrene mine i påska. De har utendørs boblebad som er varmet til 38-39 grader og gradvis blir kaldere siden stampen ikke greier å holde temperaturen oppe i mange minusgrader.

Kan jeg sitte der som gravid? Vi bruker ikke å ha på boblene for det bråker sånn. Hadde vært deilig å sitte der i 15 minutter etter en skitur.

Skal gå helt fint, er vel ikke før temmelig lang ut i svangerskapet før en trenger å tenke på dette ;)

Jeg ville lest litt på nett om det, det er mye delte meninger pga det blir veldig varmt for barnet. Jeg leste litt og mener at det stod at dette frarådes, bassenge går brs så lenge slimproppen ikke har gått

Jeg ville lest litt på nett om det, det er mye delte meninger pga det blir veldig varmt for barnet. Jeg leste litt og mener at det stod at dette frarådes, bassenge går brs så lenge slimproppen ikke har gått

Jeg fikk beskjed av lege at dette ikke var noe problem før senere i svangerskapet, så lenge svangerskapet gikk som normalt selvsagt. :)

Skal ikke overopphete barnet/fostervannet så ville gjette at det avhenger av temperaturen.
Ring din egen JM tenker jeg

Det skal gå bra ca 10-15 min av gangen fekk eg beskjed om. Sett deg litt på kanten å ta pause, før du dumper nedi igjen[emoji6]

Back
Topp