Boblebad

Zaya

Glad i forumet
På spahotell med jobben...kan man ta boblebad,eller skal man unngå det i starten også?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er vel best å unngå det? Min mor holdt på å miste attpåklatt lillebroren min pga det i uke 20. Kom bakterier som skapte åpning, og hun måtte klypes igjen på sykehuset i ukesvis. Gikk heldigvis bra, men verken jeg eller svigerinnene tar stamp/boblebad under graviditetene våre ;)

Har også hørt at det ikke er bra mtp overoppheting av fosteret, det kan ikke svette slik vi gjør. Har også hatt kjempelyst å ta boblebad men legen anbefalte ikke bading i varmt vann eller å bli for overopphetet generellt. Vet ikke hva som er riktigst men er kanskje smart å tenke på bakteriene som nevnt ovenfor også :)

pluss jeg har også lest at bading i klor kan føre til eksem for barnet, hvorvidt det er sant eller ikke er jo en annen sak..

Jeg ville ikke badet i stamp eller boblebad, rene bakteriebomben. Også det med overoppheting må tas i betraktning :)

Da dropper jeg det! Tror ikke jeg hadde klart det heller igrunn med denne kvalmen

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp