boblebad/gravid

lillegulli

Glad i forumet
jentene i juni13
Er dette dårlig kombinasjon?? Hadde aldri tenkt på det før just her om dagen. Går det bra om jeg bader i boblebadet vårt? Når må jeg i såfall slutte? Kan jeg bade i det uten å ha på boblene, eller er det forsatt risikabelt? Vet jo at man skal holde seg unna offentlige boblebad, men vet ikke om det gjeller det vi har hjemme også ?

Jeg spurte en jm om det da jeg var gravid og fikk beskjed om at jeg kunne bade i eget boblebadekar til slimproppen hadde gått.

Jeg var nøye med renholdet, men var så dårlig hele svangerskapet at det ble med noe få bad.

Jeg spurte en jm om det da jeg var gravid og fikk beskjed om at jeg kunne bade i eget boblebadekar til slimproppen hadde gått.

Jeg var nøye med renholdet, men var så dårlig hele svangerskapet at det ble med noe få bad.

Åhh. Håper dette stemmer, siden jeg ikke kan dusje under graviditeten, og fryser så når jeg skal "dusje" i boblebadet.

Bare vær forsiktig da det å ligge i varmt boblebad kan føre til blodtrykksfall og i verste fall besvimelse. Ikke for å krisemaksimere, men jeg for min del er veldig følsom får varmt vann og kunne ikke en gang bade i badekar under forrige graviditet:)

Det meste går på at renhold er i orden og at det er før slimproppen er gått.. (Når man ikke vet, så tror jeg de anbefaler ikke etter uke 36, mener jeg å ha lest) mtp varmen så er det jo slik at de små barna skal ha max 20 min, større barn 40 min. Og alle frarådes å bade i over en time (i 40 grader) tror jeg det står i bruksanvisningen...

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Skal man ikke bade i boblebad når man er gravid? Tar alltid en tur i boblebadet når vi er i bassenget her.. :s

Back
Topp