Boble?

lillefrokentrille

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Flere som er litt inn i en boble? Altså jeg klarer IKKE å forholde meg helt til at nå nærmer det seg med storm skritt. Det at det har gått fra å være 200 dager igjen til nå å være noen få dager er helt surrealistisk.

Jeg klarer ikke helt å gjøre alt klart, for jeg har jo all tid i verden? :p det er jo eeeevigheter igjen. :p
Mannen satt her i sofaen i stad, og sa "jeg begynner nesten å bli litt stresset, for nå kan det jo egentlig skje neste helg om så!"
Mens jeg? Roligste i verden, og tenker egentlig at det er månedsvis igjen, kanskje jeg bare forblir gravid for alltid.. Haha!

Orker ikke vaske klær enda, amme produkter kan kjøpes en annen dag, senga kan reies opp om en stund!
Fødebag..? Skjønner ikke hva mannen stresser med.

Har jo nesten alt i hus, men mangler å gjøre "siste finish".. :D

Flere som føler det slik? :p realistisk sett kan det jo komme en baby om 2 uker eller 6 uker.
Jeg syns bare tanken på at vi får baby straks(!) er heeeelt fjern! :O

Hehe Kjenner følelsen. Og det tar jo kun en ettermiddag eller to å få vasket klærne og pakket fødebagen. Kanskje du bare skal få gjort det i morgen, så trenger du ikke tenke noe mer på det;) Det er en fin ting å ikke vente for mye på fødselen, da blir man HELT gal og utslitt. Like greit å slappe av og kose seg! :cool:

Akkurat som her :) skulle vasket setet, sengeklær, babytøy, vogge og alt annet :) Fødebagen har jeg ikke tenkt på, og alt som jeg var så flink til i de to tidligere svangerskapene har jeg glemt bort. Oljen til underlivet f.eks . Deilig å ha et avslappet forhold til det, men nå må jeg snart begynne. De andre hadde rom da de ble født, nå vet jeg at han skal sove inne hos oss en stund, så har hverken bestemt noe, eller begynt på rommet.

Jupp tenker/føler det på samme måte :p
Har sagt til meg at jeg i det minste skal dra, og kjøpe bringebærbladtekapsler i dag! Og når de 3 store har kommet hjem fra faren i dag MÅ jeg begynne, og ta meg selv i nakken, og få gjort ting klart. Da kan de se til Lille2014 litt. Men om det blir sånn det er en annen sak. Jeg har brukt sånne unskyldninger flere ganger med hvorfor vente haha. Jeg går jo ALLTID over termin, har ikke alt enda, har feil begg til og pakke i osv :o

Føler det helt likt! :) gubben stresser rundt, men jeg klarer ikke ta inn over meg at det skjer snart, selv om legen på KK sa at vanligvis føder man i løpet av to uker når man har så kort livmorhals som meg! :p vi får se!

Føler det helt likt! :) gubben stresser rundt, men jeg klarer ikke ta inn over meg at det skjer snart, selv om legen på KK sa at vanligvis føder man i løpet av to uker når man har så kort livmorhals som meg! :p vi får se!
Eh...hvor kort er halsen? Kjenner jeg fikk litt plutselig panikk:o

Kjenner meg veldig igjen. Men her er mannen like rolig, Hahaha. Jeg skulle pakke bagen i helgen, men det skjedd ikke. Men jeg har startet å tenke på alt da.

Haha, kjenner meg igjen her! Her gjenstår siste finish på det meste! Fødebagen er halvveis pakket, skuffene og stellebordet til baby er halvveis ordnet, vogna er halvveis satt opp og senga er halvveis redd opp. Var veldig morsomt å gjøre første halvdel, men får meg bare ikke til å gjøre siste del. Kanskje fordi saker og ting blir mer virkelig da? :p

Godt med denne tråden, da fikk jeg endelig ordnet siste rest i fødebagen laget istand stelleplassen☺️

Kjenner meg igjen i det at det føles som evigheter igjen:p men har likevel egentlig det meste klart, venter bare på ett par ting som er på vei i posten:) ellers har vi alt klart:) har vert sykemeldt siste mnd og hatt mye tid til overs, i tillegg er jeg en person som liker å bli ferdig med de tingene jeg vet må gjøres:)
Forresten så mangler jeg å skrive fødselsbrev, men har så vidt kladdet litt sammen med samboer :) og må lade kamera og putte det ned i fødselsbagen :) så er vi klar! :D ❤️

Jeg fikk gjort litt alikevel idag, jeg vet jeg angrer om ikke alt er greit på slutten. Er jo stor og tung nå, kan bare tenke meg i uke 38 liksom :p
Satt på siste klesvasken til lille, strøket sengetøy og klær som er ferdig vasket. Når resten av klærne er tørre og strøket, skal jeg finne det jeg skal ha med på sykehuset. :) er jo litt koselig å stusle! :)

Fikk litt panikk jeg også kan du tenke deg ;) han klarte ikke måle den, sa bare "kort" flere ganger. Den er helt flatet ut, så det var ikke noe å måle :)
Min kunne heller ikke måles for den var for "kort":o Men, der er jo og de som går med 3-4 cm åpning i noen uker før ting skjer:p Får krysse fingrene for at jeg har tid igjen, meeen...trenger ikke gå så veldig over!:D

Min kunne heller ikke måles for den var for "kort":o Men, der er jo og de som går med 3-4 cm åpning i noen uker før ting skjer:p Får krysse fingrene for at jeg har tid igjen, meeen...trenger ikke gå så veldig over!:D

Ja, det er helt sant :) jeg tar det med ei klype salt og tenker at det skjer når det skjer! Jeg får ikke gå lengre enn til termin uansett, så jeg håper fødselen startet av seg selv litt før, så jeg søipper igangsettelse :)

Back
Topp