bobl

MizzMeg

Forelsket i forumet
hmmm.. innimellom i det siste når jeg har trykket og stryket litt på magen så kommer det sånn boblelyder.. Noen som vet hva det er ? [8D] når jeg satt meg nedpå senga her om dagen f.eks så hørtes det ut som magen min fejs..er det luftbobler el no?
 
ja jeg har hatt det. legene vet ikke hva det er heller. noen mener det er ribbeina som lager klikkelyder (det tror ikke jeg) mens noen mener det er fostervann som blir presset og flytter seg, så det stemmer jeg for at det er :) hehe..
 
Jeg har også hatt det noen ganger, og har bare gått ut ifra at det er fostervann som blir skvisa fra en plass til en annen (i og med at det kommer når jeg befinner meg i en bøyd stilling, liksom[8D]). Kjennes litt merkelig ut, egentlig [8D]
 
Jeg har også noen ganger hatt følelsen av at noe skvulpet inni magen, men har lurt på om jeg har innbillet meg det [:D]
 
hehe.. tror nok det er det..hørtes mest logisk ut enn at ribbeina lager lyder [8D] veldig merkelig vertfall... [:D]
 
Ikkje kjend noko til det.



Men eg har kjend ribbein som knekker, og det har ikkje noko med bobler i magen å gjere i alle fall. Og er det eit ribbein som lager knekkelydar so veit du det særs godt! [8D] verkeleg ikkje til å ta feil av.
 
Har det også men aner ikkje koffor...
 
Har og hatt sånne "fiselyder" fra magen. skikkelig høy lyd, så er nesten litt pinlig om det skjer ute blant folk. De vet jo ikke at det bare er magen min...
 
Back
Topp