Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
hmmm.. innimellom i det siste når jeg har trykket og stryket litt på magen så kommer det sånn boblelyder.. Noen som vet hva det er ? [8D] når jeg satt meg nedpå senga her om dagen f.eks så hørtes det ut som magen min fejs..er det luftbobler el no?
ja jeg har hatt det. legene vet ikke hva det er heller. noen mener det er ribbeina som lager klikkelyder (det tror ikke jeg) mens noen mener det er fostervann som blir presset og flytter seg, så det stemmer jeg for at det er :) hehe..
Jeg har også hatt det noen ganger, og har bare gått ut ifra at det er fostervann som blir skvisa fra en plass til en annen (i og med at det kommer når jeg befinner meg i en bøyd stilling, liksom[8D]). Kjennes litt merkelig ut, egentlig [8D]
Men eg har kjend ribbein som knekker, og det har ikkje noko med bobler i magen å gjere i alle fall. Og er det eit ribbein som lager knekkelydar so veit du det særs godt! [8D] verkeleg ikkje til å ta feil av.
Har og hatt sånne "fiselyder" fra magen. skikkelig høy lyd, så er nesten litt pinlig om det skjer ute blant folk. De vet jo ikke at det bare er magen min...