Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: hero
Så flott at det går frammover med mannen din. Husker at han syns det var ekkelt med den ministarteren under huden, at den gnagde litt? Har han blitt vant med det? Så lenge han får sertvikatet er jo alt bare toppers[:D] Flott at det går framover å at alt så bra ut på 3 månderskontrollen hans. Nå kan det jo bare gå en vei..
Så spennende med brullupp, det er mye å planlegge så dere blir vel veldig opptatt nå framover vel. Skal dere ha stort brullupp?
Hvordan har du det da? Går det bedre å se arret han osv?
Tenker på dere
klem
KLem

ORIGINAL: *Bobbo*
Så flott at det går frammover med mannen din. Husker at han syns det var ekkelt med den ministarteren under huden, at den gnagde litt? Har han blitt vant med det? Så lenge han får sertvikatet er jo alt bare toppers[:D] Flott at det går framover å at alt så bra ut på 3 månderskontrollen hans. Nå kan det jo bare gå en vei..
Så spennende med brullupp, det er mye å planlegge så dere blir vel veldig opptatt nå framover vel. Skal dere ha stort brullupp?
Tenker på dere
klem
KLem
Han er litt sår akkurat rundt arret, spurte legen om det og det er helt normalt.
Tror nok han synes boksen er litt ekkel til tider, men han blir mer vant med den for hver dag.
Ja, går bedre å se det nå, men er utrolig uvirkelig alt som har skjedd. Tenker masse på det.
Og det vil jeg alltid gjøre. Er så utrolig takknemelig til de nede på trenings-senteret og til de på Ullevål.
De vil alltid ha en spesiell plass i hjerte mitt. [:)]
Jeg har det veldig bra om dagen. [:)][:)][:)]
Blir ikke noe stort bryllup på oss, nærmeste familie og venner. Har skrevet en liste og tror vi blir ett
sted mellom 40-50 gjester.
Åååå som jeg gleder meg til å bli kona hans. Han betyr ALT for meg.
ORIGINAL: *Bobbo*
Tenker på dere
klem
KLem
Han er litt sår akkurat rundt arret, spurte legen om det og det er helt normalt.
Tror nok han synes boksen er litt ekkel til tider, men han blir mer vant med den for hver dag.
Ja, går bedre å se det nå, men er utrolig uvirkelig alt som har skjedd. Tenker masse på det.
Og det vil jeg alltid gjøre. Er så utrolig takknemelig til de nede på trenings-senteret og til de på Ullevål.
De vil alltid ha en spesiell plass i hjerte mitt. [:)]
Jeg har det veldig bra om dagen. [:)][:)][:)]
Blir ikke noe stort bryllup på oss, nærmeste familie og venner. Har skrevet en liste og tror vi blir ett
sted mellom 40-50 gjester.
Åååå som jeg gleder meg til å bli kona hans. Han betyr ALT for meg.
Jeg skjønenr godt at de altid vi ha en spesiell plass i hjertet ditt. De reddet jo tross alt mannen du elsker. Godt at du har det bra også, det er ikke lett å stå på sidelinja å være pårørende altid. Man kan jo til tider føle seg ganske hjelpesløs også.
40 og 50 gjester er jo veldig passe. Er egentlig ikke noe stas med alt for stort bryllupp for da får man jo som regel ikke hilst på alle heller...hehe.
Ingenting er bedre enne det.