*Bobbo*

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Hvordan går det med deg å din mann?

Ååå så hyggelig med egen tråd. [:)][:)][:)] Så utrolig koselig at du spør.

Det går bare bra med oss. Jeg har begynt å jobb igjen etter det som skjedde. [:)]
Samboer er fortsatt sykemeldt, da han ikke kan løfte tungt ennå.
Og det er mye tunge løft i hans jobb. Han har ikke vondt, men synes det til tider er litt ekkelt
der hjertestarteren sitter.

Jeg synes alt er uvirkelig, skjønner liksom ikke at det har skjedd.
Men får en påmindelse hver gang jeg ser arret hans. Tar fort til tårer når jeg tenker på det.
Men utenom det er alt bare bra. [:)][:)][:)]

Så fint at det går bra med dere begge[:)]

Sånt må sette en real støkk i en, så skjønner godt at det nesten virker uvirkelig - guffen opplevelse..!

Tenker på dere[:)]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Så fint at det går bra med dere begge[:)]

Sånt må sette en real støkk i en, så skjønner godt at det nesten virker uvirkelig - guffen opplevelse..!

Tenker på dere[:)]

sign denne

Godt det går bedre med dere.. Off, ja det kan ikke være godt å bli påminnet om en slik hendelse...
Men godt dere har hverandre...

Klemmer til dere begge

Godt at det er bedre med dere,og godt dere har hverandre!
nå må dere ha en fantastisk fin helg,og kose dere masse og pleie kjærligheten[;)]

klem eLLa

Ja jeg tenkte at nå var det på tide å spørre...har ikke glemt dere[:)] Så bra at det går som det går. Jeg kan love deg at det blir bedre etterhvert. Man lærer seg på en måte å leve med deg, selv om det måtte ha vært en forferdelig opplevelse for deg å dine nærmeste, samt mannen din.  Håper hjertestarteren hans blir litt mer medgjørelig med tiden. Blir vel en vane etterhvert også med den startere...  Thank god for at han kunne få det lissom...

Så bra at du har kommet tilbake på jobb, det er jo et skritt i riktig retning. Må mannen din være sykemeldt lenge? Godt at det går frammover med han også.

Har ikke fått med meg hva som har skjedd med mannen din, Bobbo, men med snakket om hjertestarter skjønner jeg at det har vært noe alvorlig! Godt å høre at det likevel går bra med dere! God klem fra Tøysa

ORIGINAL: hero

Ja jeg tenkte at nå var det på tide å spørre...har ikke glemt dere[:)] Så bra at det går som det går. Jeg kan love deg at det blir bedre etterhvert. Man lærer seg på en måte å leve med deg, selv om det måtte ha vært en forferdelig opplevelse for deg å dine nærmeste, samt mannen din.  Håper hjertestarteren hans blir litt mer medgjørelig med tiden. Blir vel en vane etterhvert også med den startere...  Thank god for at han kunne få det lissom...

Så bra at du har kommet tilbake på jobb, det er jo et skritt i riktig retning. Må mannen din være sykemeldt lenge? Godt at det går frammover med han også.

Han begynner i ny jobb 1.febr, så han er sykemeldt til da.
Blir nok mer vant til en etterhvert, er jo ganske nytt ennå. Ja, var utrolig godt at han fikk den. [:)]

Back
Topp