*Bobbo*

[miss]

Forumet er livet
Masse lykke til på uttaket i morgon tidleg[:)][:)] kommer til å vente i spenning på lyd i fra deg etterpå!![:D][:D]
 
ORIGINAL: [miss]

Masse lykke til på uttaket i morgon tidleg[:)][:)] kommer til å vente i spenning på lyd i fra deg etterpå!![:D][:D]

 
Tusen takk vennen min. [:)][:)][:)]
Skal gi lyd fra meg så fort jeg kan. Thi hi...
 
 
ORIGINAL: *Bobbo*

Tusen takk vennen min. [:)][:)][:)]
Skal gi lyd fra meg så fort jeg kan. Thi hi...



Good![:D] skal eg oppdatere her inne eg då når eg hører fra deg![:D] Men må du vente til mandag før du vet noe mer om egga og sånt du? Eller ringer de deg eller du de på søndag?[:)] Blir så utruuuulig spennende dette forsøket!![:D]
 
ORIGINAL: [miss]

ORIGINAL: *Bobbo*

Tusen takk vennen min. [:)][:)][:)]
Skal gi lyd fra meg så fort jeg kan. Thi hi...



Good![:D] skal eg oppdatere her inne eg då når eg hører fra deg![:D] Men må du vente til mandag før du vet noe mer om egga og sånt du? Eller ringer de deg eller du de på søndag?[:)] Blir så utruuuulig spennende dette forsøket!![:D]

 
Du kan oppdatere her inne når du har hørt fra meg. [:)][:)][:)]
Men heldigvis ikke vente til mandag, får svaret på søndag. Huff, dette blir sååå spennende.
 
 
ORIGINAL: Serene

ååå så spennede *bobbo* tenk til uka er du ruger[:D]
for en helg [:D]

 
Ja, dette blir en spennende og nervepirrende helg.  [:)][:)][:)]
 
Tenk i morgen er den store dagen og jeg satser på at 2 dager senere ruger du på gullegget, krysser fingrene for at det er sant[:)]
 
ORIGINAL: [miss]

Masse lykke til på uttaket i morgon tidleg[:)][:)] kommer til å vente i spenning på lyd i fra deg etterpå!![:D][:D]

 
Sign denne!!
 
ORIGINAL: [miss]

Masse lykke til på uttaket i morgon tidleg[:)][:)] kommer til å vente i spenning på lyd i fra deg etterpå!![:D][:D]
 
ORIGINAL: Muppa

ORIGINAL: [miss]

Masse lykke til på uttaket i morgon tidleg[:)][:)] kommer til å vente i spenning på lyd i fra deg etterpå!![:D][:D]


signerer denne. MAAAASSE lykke til !

 
enig!! Tenk at du snart er ruger igjen Bobbo vennen... guriland så spennende!!
 
ORIGINAL: Muppa

ORIGINAL: [miss]

Masse lykke til på uttaket i morgon tidleg[:)][:)] kommer til å vente i spenning på lyd i fra deg etterpå!![:D][:D]


signerer denne. MAAAASSE lykke til !

 
[:D]
 
Kjempe masse lykke til imorgen...
En kjempe spennende helg... Kommer til å sjekke bv ofte denne helgen kjenner eg... [:)]
 
 
ORIGINAL: ..Lykke..

Lykke til snuppa[:D][:D]
 
Masse masse lykke til[:)][:)][:)] Nå skal det endelig bli din tur[:)][:)][:)] Gleder meg til oppdatering[:)][:)][:)]
 
kjempe masse lykke tl, skal tenke masse på deg [:D][:D][:D]
 
Masse lykke til i morgen[:)]
 
Tusen takk jenter. [:)][:)][:)]
Da kjører vi snart mot hovedstaden.
Ikke sovet så veldig godt i natt, våknet annenhver time. Huff.
Men detta kommer til å gå så bra.
 
Lykke til!! Sender varme tanker.....[:)][:)][:)]
 
Åååh, kjente det skikkelig i magen nå! Tenker masse på deg snuppa!
 
Back
Topp