*Bobbo*

MsRose

Forelsket i forumet
Du som er så flink til på passe på oss alle sammen...
Du virker som et herlig menneske, selv om jeg aldri har møtt deg i RL, men man blir jo på en måte kjent her inne også.

Masse lykke til med sprøytestart i morgen!!!
NÅ er det deres tur, denne gangen skal spira sitte, og bli der i 9 mnd
 
kunne ikke vært mer enig her. vi heier deg frem bobbo [:D][:D]
 
Sååå herlig dere er.

Tusen tusen takk.
 
Signerer alle andre her,du er fantastisk *Bobbo*[:)]Alltid så god,og bryr deg om andre!
 
Masse lykke til i morgen[:)][:)][:D]
 
ja masse masse masse lykke til i morgen. no e d virkelig DIN tur altså[:D]
 
 
meg og tobajasen heier på deg[:D]
 
Melder meg inn i heiagjengen jeg også.
Du for ha lykke til snuppa og det skal bli spennendes å følge med på deg denne gangen,
og jeg krysser fingrene alt jeg kan for at det går riktige veien denne gangen[:)]
 
Lykke til ja.[:)] Håper virkelig det klaffer for dere denne gangen[:D]
 
ORIGINAL: ..Lykke..

Signerer alle andre her,du er fantastisk *Bobbo*[:)]Alltid så god,og bryr deg om andre!

Masse lykke til i morgen[:)][:)][:D]
 
Er heeeelt enig med de andre jentene!! *Kaster over en hel haug med babystøv til deg.. Nei, vent; ett LASS med babystøv!* [:D]
 
ORIGINAL: Angelicka24

Er heeeelt enig med de andre jentene!! *Kaster over en hel haug med babystøv til deg.. Nei, vent; ett LASS med babystøv!* [:D]



Tar til meg alt jeg kan av babystøvet. Tusen takk vennen. [:)][:)][:)]
 
ORIGINAL: Angelicka24

Er heeeelt enig med de andre jentene!! *Kaster over en hel haug med babystøv til deg.. Nei, vent; ett LASS med babystøv!* [:D]


Kan jo ikkje gjer anna enn å signera Angelicka her, du fortjene det beste sladdrisen min!![:D][:D]
 
ORIGINAL: twinanne

Melder meg inn i heiagjengen jeg også.
Du for ha lykke til snuppa og det skal bli spennendes å følge med på deg denne gangen,
og jeg krysser fingrene alt jeg kan for at det går riktige veien denne gangen[:)]


Signerer [:)][:)][:)]
 
Back
Topp