*Bobbo*

kate

Gift med forumet
Masse lykke til på uttak imorgen vennen!

Vil du skal vite at jeg heier intenst på deg nå! Veit ikke om noen som fortjener dette mer en deg. Du er god tvers igjennnom. Du kommer til å bli en fantastisk mamma!
Selvsgt ønsker jeg at ALLE assistert jentene forlater forumet her, men DU står først i køen!

ja masse lykke til bobbo. ja nå er det jamman din tur.

håpe det blir mange fine egg. gleder meg til oppdatering

Masse masse lykke til i morgon vennen[:)]

Gler meg til å komma heim frå arbeid å lesa oppdatering, er nok heime i 4-tida tipper eg!!
Dette skal gå bra!! Lykke lykke til snuppa!![:D][:D]

ORIGINAL: kate

Vil du skal vite at jeg heier intenst på deg nå! Veit ikke om noen som fortjener dette mer en deg. Du er god tvers igjennnom. Du kommer til å bli en fantastisk mamma!
Selvsgt ønsker jeg at ALLE assistert jentene forlater forumet her, men DU står først i køen!

Tusen tusen takk vennen. Sitter med tårer i øynene nå. [:(]

Massemasse lykke til!!!

ORIGINAL: [miss]

Masse masse lykke til i morgon vennen[:)]

Gler meg til å komma heim frå arbeid å lesa oppdatering, er nok heime i 4-tida tipper eg!!
Dette skal gå bra!! Lykke lykke til snuppa!![:D][:D]

Sender medling til deg på vei hjem jeg. [:)] Så du får titte på telefon din rundt 10-10.30 tenker jeg.

Lykke til Bobbo, det er på tide at du kan hoppe av den prøve karusellen nå, og rette blikket mot noe anet - en stor mage mener jeg og en sommergave, det blir vel fortsatt det, eller begynner det å nærme seg høsten for de som blir gravid nå?

kjempe masse lykke til vennen[:D]

Masse lykke te vennen [:D] Håpa virkelig da e din tur no [:)][:)][:)]

ORIGINAL: kate

Det er som om jeg skulle sagt det selv Kate! Masse masse lykke til Bobbo! [:)]

Slenger meg på lykkekarusellen jeg og, LYKKE til!!! Nå er det din tur til å juble og å oppleve en voksende mage og spennende tider!!

åååååååååååå så tiden flyr[:D]klarer ikke å holde styr på dere snuper her inne lenger jo[:)]

Masse lykke til i morgen bobbo[:D]

Back
Topp