Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei, så utrolig leit!Fikk mistanken min bekreftet, og det var dessverre bare en tom fostersekk. Vil noen ta over som tilgangsansvarlig?
Kan jeg spørre hva mistankene dine var basert på?

Håper en ny spire sitter snart! 
Fikk mistanke da symptomer som ømme bryster, kvalme og tretthet ble borte. I tillegg hadde jeg flere runder med spotting. Så var relativt sikker på at det ikke var liv/MA. Viste seg at det aldri var noe foster der i det hele tatt.Ånei, så utrolig leit!Ordentlig nedtur!
Kan jeg spørre hva mistankene dine var basert på?
![]()
Og graviditetstester som ikke ble sterkereFikk mistanke da symptomer som ømme bryster, kvalme og tretthet ble borte. I tillegg hadde jeg flere runder med spotting. Så var relativt sikker på at det ikke var liv/MA. Viste seg at det aldri var noe foster der i det hele tatt.

God klem, og ta vare på deg selv og hverandre. 

Nei, det er ikke veldig vanskelig. Det er litt å sette seg inn i starten, men så går det seg til. Senere så kan man ha avstemming om f.eks medlemmer skal fjernes ved inaktivitet eller ikke. (Vi hadde det i februar 2021, og der ble vi enige om at ingen skulle fjernes selv om de ikke hadde nok innlegg pr mnd. )Jeg kan forresten sikkert være tilgangsansvarlig om det ikke er en veldig vanskelig jobb![]()
Da fikser jeg det nok!Nei, det er ikke veldig vanskelig. Det er litt å sette seg inn i starten, men så går det seg til. Senere så kan man ha avstemming om f.eks medlemmer skal fjernes ved inaktivitet eller ikke. (Vi hadde det i februar 2021, og der ble vi enige om at ingen skulle fjernes selv om de ikke hadde nok innlegg pr mnd. )
Nei, dette var trist lesingFikk mistanken min bekreftet, og det var dessverre bare en tom fostersekk. Vil noen ta over som tilgangsansvarlig?
Så forferdelig. Sender deg mange klemmer.