BO (tom fostersekk)

Ånei, så fælt å lese! Håper vi snart ser deg på et annet forum! Ta vare på deg selv i ukene som kommer<3

Så utrolig trist å høre!! :-( mange klemmer til deg <3

Takk for gode ord:) Kjenner jeg bekymrer meg for blæremola ettersom legen sa at jeg har hatt veldig høy hcg stigning, men satser på at det "kun" er BO og at jeg snart er tilbake som prøver:)

Så trist å høre..

Nei å nei :( nå kjenner jeg tårene presser på, hormoner asså! Det var jo ikke sånn det skulle gå med deg :( trodde virkelig uflaksen var brukt opp etter en MA! Kjenner det blir laaange dager nå til min tul:( håper det klaffer raskt igjen og det blir et nytt forum på deg snart<3

Så utrolig trist :Heartred
Sender en stooor klem, og mange lykkeønskninger videre :Heartred

Det var triste nyheter:( Ønsker deg masse lykke til pg krysser fingrene for at du snart er å finne på et nytt terminforum. ❤️

Huff, så trist! Sender deg varme klemmer ❤️

Uff, så trist at det gikk galt igjen! :( hadde håpet at det skulle gå bra for deg denne gangen. Lykke til videre! <3

Jeg må dessverre forlate gruppa:(
Jeg har nettopp kommet hjem fra tidlig ul (bestilte det ettersom jeg hadde en MA i februar). Jeg skulle vært i uke 7+3 og hcg har tidligere uker steget normalt, men vi fikk kun se en tom fostersekk og det ble konkludert med en BO.

Jeg har fått time på sykehuset i morgen, og jeg kjenner at jeg bare vil bli ferdig med dette.

Ønsker dere alle sammen masse lykke til videre i svangerskapet:)
Så trist å lese, nemis :( Håper du får dette fort overstått så du kan komme raskt tilbake hit! Føler med deg:Heartbigred

Ånei! Så trist :( Håper det klaffer med engang dere prøver igjen, og at den sitter der tiden ut. Ønsker deg lykke til videre <3

Back
Topp