BO/MA uke 9

lyse gul

Glad i forumet
Ble oppdaget tom fostersekk på ultralyd i dag. Skulle vært 9 uker. Fostersekk var 2x2 cm.

Noen med erfaring med hvor lang tid det gikk før man fikk time på sykehus for å ta tablettene?
Hvor lang tid tok det før du begynte å blø og hvor vondt var det?

Så leit å høre :Heartred Du har kanskje kommet lenger i prosessen nå? Svarer uansett jeg.
Her ble MA oppdaget tirsdag denne uka. Skulle da være 10+2, men så bare fostersekk. Ble henvist til sykehuset og fikk time mandagen etter på sykehuset, regner med jeg ville fått første medisin da, og resten dagen etter. Men så startet det av seg selv i natt, og er nå på sykehuset pga stort blodtap og at jeg svimte av et par ganger hos fastlegen. Pga fortsatt rester har jeg også fått cytotec, men det var for en time siden, så vet ikke helt effekten av akkurat det enda.. Håper jeg slipper utskrapning, og lover godt per nå, men skal se an. Jeg synes det var vondest i natt, men for meg var det mest mensensmerter da. Har hatt mest ubehag knyttet til svimmelhet/besvimelse og kastet opp hjemme på et tidspunkt. Håper du er gjennom det fysiske :Heartred

Back
Topp