Jeg kjenner jeg tenker veldig mye på og bekymrer meg for høy BMI. På kalkulatorer på nett må man med min høyde på 165 veie 67 kg eller mindre for å bli ansett som «normalvektig». Så hvis du veier 5-10 kg mer enn dette kommer du under kategorien «overvektig». Blir faktisk litt irritert av dette. Vi kommer i ulike former og størrelser. Når jeg får stempelet som overvektig, til tross for at jeg ser på meg selv som helt normal, sitter jeg igjen med følelsen av at jeg nå som gravid må gå ned i vekt. Jeg VET selvsagt at man ikke skal gjøre det, men det er allikevel her fokuset mitt ligger nå.
Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, annet enn å dele frustrasjonen jeg selv sitter med. Andre har nok fokuset helt andre steder akkurat nå, men personlig er dette noe som plager meg veldig mye for tiden.
Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, annet enn å dele frustrasjonen jeg selv sitter med. Andre har nok fokuset helt andre steder akkurat nå, men personlig er dette noe som plager meg veldig mye for tiden.
Last edited: