Takk for alle svar! Veldig fint at flere kan dele erfaringer og tanker.
Jeg har foreløpig ikke turt å prøve noen klær fra HM. Jeg vet fra tidligere at jeg ikke går inn i vanlig 46 og må ha stor størrelse. De er også så latterlig dumme i snittet noen ganger (generelt klær med store størrelser, bare fordi du må ha en videre genser betyr ikke at du har apearmer liksom!!), og jeg vet ikke om jeg orker å bli konfrontert med at buksa ikke går lenger over enn knærne.
Ser også at jeg får finere mage med tights eller strømpebukse og jeg vet jeg kan bruke 48/50 fra Kappahl. Det er riktignok ikke gravidstrømpebukse. De fra HM kan jeg ikke tro jeg får på meg. Men samtidig føler jeg liksom ikke at magen kvalifiserer til å bli kalt gravidmage ennå, den er kvapsete og småfeit, og jeg får en tydelig deling på midten (både med og uten klær). Jeg har også opparbeidet en såkalt "fettpølse" på nedre del, og jeg antar at denne aldri vil forsvinne selv om man får stram(mere) gravidmage?
Jeg er som dere kanskje forstår 1.gangsgravid og går inn i en helt ny verden!!
Jeg ser også at det finnes bukser fra Mamalicious osv, men jeg har liksom så liten tro på at jeg skal få på meg en bukse i 33/32 når jeg ikke heller i dag får den på meg. Dvs den kommer vel på, men hvor pent det er er jo en helt annen ting. he he.

Men er det håp? Bruker normalt 48 på Kappahl og Zizzi, men vil jeg få på vanlig gravidbukser? Hvor kjøper dere evt klær? Og hva med ammebh og ammeklær når den tid kommer?
Jeg skal på oul på torsdag og vil jo tro og anta at jeg får info om videre oppfølging da. Jeg forventer vel også at jeg må ta glukosetest, men vekstestimering har jeg ikke hørt om. Det blir interessant å se.