BMI og IVF

FrkNordby93

Glad i forumet
Hvordan BMI må man ha for å kunne bli henvist til IVF? Jeg holder på å slanke meg, men vil ha et ca mål på hvor den skal ligge hen :)

Mener at Riksen forholder seg til bmi på maks 33. Usikker på andre klinikker, men de fleste er av den oppfatning at høy bmi = mindre sjangs for vellykket ivf.

Ja, ok - jeg jobber meget hardt for å komme meg ned dit. Har laget meg egen slankedagbok her inne på forumet som motivasjon i tilegg til lifesum! :)

Masse lykke til :)

Lykke til.
Tror flere offentlige klinikker forholder seg til BMI på 32-33, men kan godt hende andre har høyere grense.
I det private er det ikke like strengt

Ja, ok - jeg jobber meget hardt for å komme meg ned dit. Har laget meg egen slankedagbok her inne på forumet som motivasjon i tilegg til lifesum! :)
Jeg gikk ned 30 kg på 6 mnd med Lifesum før Ivf! Dette klarer du og masse lykke til :D

WOW!! hvordan klarte du det?? :O

Takk for det :D <3
Spiste ikke over det lifesum anbefalte i kalorier, samt litt lett trening. Bmi fra 34 til 28 :) sluttet å telle nå, men man blir jo veldig bevisst og tenker over hva man spiser i etterkant :)

Spiste ikke over det lifesum anbefalte i kalorier, samt litt lett trening. Bmi fra 34 til 28 :) sluttet å telle nå, men man blir jo veldig bevisst og tenker over hva man spiser i etterkant :)
Da har du vært kjempeflink :D Jeg må ned fra over 40 i BMI, og det er hardt!

Back
Topp