Blup, blup....

elkva

Glad i forumet
Har fått MASSE vann i kroppen i helga, så nå var den fine magen historie[:D][:D]

Noen som har gode kjerringråd når man har vann i kroppen?? F.eks. høyt med beina osv..

Drikk masse vann - sitt med beina høyt - unngå klær som strammer

Styr unna for mye salt og sukker!

Vi har lært et triks på yogaen.
Siden jeg ikke har noe særlig vann enda har jeg ikke funnet ut om det funker, men kan være verdt å prøve... Øvelsen heter "venepumpe" og går som følger:

- Legg deg helt flatt, og løft bena opp i våret så høyt du kan mens du flekser og strekker anklene i rolig tempo. Gjenta så mye du orker og litt til. Etterpå gjør du det samme med armene.
Det skal visst få vannet til å trekke seg inn fra hendene og bena + at det er veldig bra for blodsirkuasjonen.

Hvis du tester den så fortell oss hvordan det går da! [:)]

Hvis jeg legger meg flatt, kommer jeg meg nok ikke opp igjen. Det er det værste jeg kan gjøre nå med bekkenløsning, da låser alt seg.

Men jeg får drikke mye vann.

sukker?e d ikje bare salt du ska styra unna når du har vann i kroppen da??d sa legen te meg...

Få i gang blodsirkulasjonen og nyt våren med en laaang gåtur hver dag, hvis du greier[;)]

Ellers så er jo eplesidereddik veldig vanndrivende[:)]

ORIGINAL: elkva

Hvis jeg legger meg flatt, kommer jeg meg nok ikke opp igjen. Det er det værste jeg kan gjøre nå med bekkenløsning, da låser alt seg.

Men jeg får drikke mye vann.

Uff da.. Prøve med armene da?

Prøv å hold deg i aktivitet, drikk masse vann og legg beina høyt!

ORIGINAL: Amamma

Hvordan bruker en eplecidereddikk egentlig?? (er kanskje et teit spm, men..)[8D][:)]

ORIGINAL: Bennie

Hvordan bruker en eplecidereddikk egentlig?? (er kanskje et teit spm, men..)[8D][:)]

Finnes som kapsler i alle fall... Fåes på helsekosten.

ORIGINAL: Trin

ORIGINAL: Bennie

Okay, takk!! [:)] 

Finnes som kapsler i alle fall... Fåes på helsekosten.

Er det anbefalt å bruke under graviditet også[8|]?? Husker jeg fikk det som slankemiddel for noen år siden[8|]

ORIGINAL: anetta23

sukker?e d ikje bare salt du ska styra unna når du har vann i kroppen da??d sa legen te meg...

Var det jeg trodde jeg også. Iallefall det jeg har lært. Men jordmor som sa til meg at det var like viktig å styre unna sukker for å ikke få for mye vann i kroppen. Skal spørre henne om det neste gang jeg skal dit!!

Back
Topp