I IronMaiden Forumet er livet 23 Mar 2007 #1 Du er verdensmester i å legg ut linker som tømmer mastercardet mitt!!!!!!!!!!!!!! [:D][:D]
I IronMaiden Forumet er livet 23 Mar 2007 #2 Masse tutter å greier tidligere, men nå la du ut link til en klesbutikk, med nyyyyyyydelige klær!!!!!! Tror ikke det en net-butikk, men jag kan vel kanskje ringe inn bestilling...... Akkurat nå har vi brukt alle pengene på kjøkken og regninger....... Skal på ferie med gubben om en uke.........[:@][:@][:@][:@] Hvordan er størrelsene i den butikken???? Bruker vanligvis small....... Tenkte på sånne topper med "vide" mager.....
Masse tutter å greier tidligere, men nå la du ut link til en klesbutikk, med nyyyyyyydelige klær!!!!!! Tror ikke det en net-butikk, men jag kan vel kanskje ringe inn bestilling...... Akkurat nå har vi brukt alle pengene på kjøkken og regninger....... Skal på ferie med gubben om en uke.........[:@][:@][:@][:@] Hvordan er størrelsene i den butikken???? Bruker vanligvis small....... Tenkte på sånne topper med "vide" mager.....
I IronMaiden Forumet er livet 23 Mar 2007 #3 Har masse mammabukser, men sliter med å finne fine topper!!!! Synes det meste er "kånete"[&:] Her var det såååååå masse stiligt!!!![:D][:D][:D][:D] Må kanskje vente til jeg har vært på ferie.... Vet ikke hvor jeg skal, så det kan jo være jeg får shoppa litt....... Hvis ikke, ringer jeg butikken å hører om de kan sende når jeg kommer hjem![:D]
Har masse mammabukser, men sliter med å finne fine topper!!!! Synes det meste er "kånete"[&:] Her var det såååååå masse stiligt!!!![:D][:D][:D][:D] Må kanskje vente til jeg har vært på ferie.... Vet ikke hvor jeg skal, så det kan jo være jeg får shoppa litt....... Hvis ikke, ringer jeg butikken å hører om de kan sende når jeg kommer hjem![:D]
K kristine80 Elsker forumet 23 Mar 2007 #5 Har dere link til denne siden eller ? Blei nysgjerrig jeg nå [:D]