Blotta meg hos legen!

Hahahahaha!

he he sånn skjer :)
greit at det var hos legen og at det var kvinnelig lege da ;)

Hehehe. :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Ser det for meg :D
Jeg hadde en lignende brøler for en mnds tid siden, (desverre) til et litt annet publikum..
Jeg er instruktør og skulle kjøre en sykkeltime for en bedrift (tv2...), 5 min før timen trasket jeg avgårde på do for å tisse for ente gang den dagen, og glemte noe vesentlig som jeg snart skulle oppdage.

Kommer inn på timen, setter igang med oppvarming.. God stemning! Blir god og varm, skreller av meg genseren, og ser raskt at noe ikke er helt i vater. Der sitter jeg, med 21 svette spørsmålstegn foran meg, i bare sportsbhen og sykkelbukse. T-skjorta ligger som et skjerf rundt halsen, for den har jeg glemt å ta på meg etter å ha tisset.

Sånn er det! En smule distré bare :eek:
Hahaha, men hvorfor tok du av deg t-skjorta for å tisse?

Haha! Jeg opplevde noe ala det samme som høygravid med første, og en tydeligvis utvaska bukse. Kom traskende inn til legen med rumpa bar. :p

Hahaha så fantastisk gøy, i ettertid hvertfall :-P

Ser det for meg :D
Jeg hadde en lignende brøler for en mnds tid siden, (desverre) til et litt annet publikum..
Jeg er instruktør og skulle kjøre en sykkeltime for en bedrift (tv2...), 5 min før timen trasket jeg avgårde på do for å tisse for ente gang den dagen, og glemte noe vesentlig som jeg snart skulle oppdage.

Kommer inn på timen, setter igang med oppvarming.. God stemning! Blir god og varm, skreller av meg genseren, og ser raskt at noe ikke er helt i vater. Der sitter jeg, med 21 svette spørsmålstegn foran meg, i bare sportsbhen og sykkelbukse. T-skjorta ligger som et skjerf rundt halsen, for den har jeg glemt å ta på meg etter å ha tisset.

Sånn er det! En smule distré bare :eek:

Haha, utrolig bra:D

Hahaha... :D

Jaja... Var godt det ikke var hele venterommet du blotta deg til!

Back
Topp