Bloody mary..

MrsMeoh

Gift med forumet
Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tro eller tenke her. Jeg blødde litt i går kveld. Det begynte med pittelitt spotting, og det var ikke særlig mye, men det var ferskt. Tynt var det også, så det lignet ikke en mensblødning. Det var noen deler som var tykkere, som om at det var utflod med mer blod i... Jeg hadde hatt litt vondt før dette begynte, men ikke alarmerende vondt - det var ikke noe annerledes enn det har vært siste uken. Jeg har ikke blødd siden, kanskje spottet ørelitte grann, jeg har ikke smerter - men er litt øm - fortsatt ikke noe jeg ville reagert på hadde jeg ikke blødd...

Hva gjør jeg? En SA er vel mer menslignende, både mht mengde blod og at det er skikkelig blod og ikke er slik tynt... og mer smertefull enn dette?

Tynt lyst blod er vel gjerne en rift i sjeden tror jeg :)

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

En SA vil føre meg seg kraftig blødning og smerter. Skjønner godt at du blir bekymret, men synes ikke det hørtes ut som en SA. :)

Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tro eller tenke her. Jeg blødde litt i går kveld. Det begynte med pittelitt spotting, og det var ikke særlig mye, men det var ferskt. Tynt var det også, så det lignet ikke en mensblødning. Det var noen deler som var tykkere, som om at det var utflod med mer blod i... Jeg hadde hatt litt vondt før dette begynte, men ikke alarmerende vondt - det var ikke noe annerledes enn det har vært siste uken. Jeg har ikke blødd siden, kanskje spottet ørelitte grann, jeg har ikke smerter - men er litt øm - fortsatt ikke noe jeg ville reagert på hadde jeg ikke blødd...

Hva gjør jeg? En SA er vel mer menslignende, både mht mengde blod og at det er skikkelig blod og ikke er slik tynt... og mer smertefull enn dette?
Hvilke uke er du i nå?
Fikk noe lignende på ikm dagen og to dager etter, var så vidt det kom noe. Men tror alt er bra her:) hcg en har hvertfall steget.
Av erfaring så kommer det smerter og mye blødning ved en sa så tror det går helt fint:)
Tror ikke du skal bekymre deg så lenge det ikke er mere enn det

Jenta mi født 17.07.07❤
Termin 13. Februar 2014 med nr. 2/3 ❤

Ååååh! *holde hånden og klappe på hodet* det går nok bra skal du se. Personlig har jeg ikke peiling, så vi velger å høre på de andre du og jeg <3 :oops:

Xander 2760 g, 47 cm, 15.08.09
Termin februar, usikkert når :p

Ååååh! *holde hånden og klappe på hodet* det går nok bra skal du se. Personlig har jeg ikke peiling, så vi velger å høre på de andre du og jeg <3 :oops:

Xander 2760 g, 47 cm, 15.08.09
Termin februar, usikkert når :p

*Tar i mot ei hand, og litt hodeklapping? <3
Skjønner du hvorfor jeg stressa over at jeg ikke fant februargruppen? :P

Hvilke uke er du i nå?
Fikk noe lignende på ikm dagen og to dager etter, var så vidt det kom noe. Men tror alt er bra her:) hcg en har hvertfall steget.
Av erfaring så kommer det smerter og mye blødning ved en sa så tror det går helt fint:)
Tror ikke du skal bekymre deg så lenge det ikke er mere enn det

Jenta mi født 17.07.07❤
Termin 13. Februar 2014 med nr. 2/3 ❤

Jeg er 4+5....

Så, jeg kan bare ta det med ro så langt?

Får håpe alt går bra:) krysser fingrene for deg:) har heller ingen kunnskaper eller erfaringer om dette selv så jeg kan ikke hjelpe desverre..

Termin 9.februar med første frøet:)

Sniker litt... Krysser fingrene for at det går bra for deg. Jeg hadde ingen smerter ved sa og det var mindre blod enn ved min vanlige mens. Håper det går bra for din del <3 Men kontakt legen og ta en hcg test så du er sikker på at den stiger!

Eg har hatt litt blod no og då dei siste vekene. Men var på tidleg ul i dag og alt ser bra ut!❤ Håpa det er uskuldige blødningar!!

Førstemann: 31.aug-09 ❤
Andremann: ventes 7.feb-14 :))

Vel.. Ikke for å skremme deg. Men en SA kan være så mangt. Sist hadde jeg det de kalte en "stille abort". Ingen smerter, ingen blødning. Kun brun spotting i over en uke.
tok blodprøver og hcg steg, men sank på 2. prøven.. To uker med spotting gikk før blodet kom, i mengder og klumper. Så det er mulig å miste selv om man hverken blør normal blødning eller har smerter..

håper virkelig ikke det er det som skjer med deg <3

Hvis du går på noen hormontilskudd (ser i signaturen din at du har hatt FER), kan det irritere slimhinnene slik at de lett blør.
Krysser fingrene for deg!

Hei! Jeg hadde litt blødding igår, ringte klinikken idag og de sa at de var mange så opplevde det sammen, men at det ikke var farlig :) lykke til

Jeg er 4 uker på vei imorgen :)

Takk for at dere har tatt dere tid til å svare, setter jeg pris på :)

Det ligger noe i alt som kommer frem, både at det er individuelle opplevelser dette med å ha en SA, samt at jeg går på medisiner pga at jeg har hatt en fryseforsøk som kan forårsake blødning - det tenkte jeg ikke på en gang :smiley-ashamed005

Jeg aner ingenting enda, så om jeg er gravid eller ikke, det er det ingen som vet. Selv vet jeg ikke hva jeg skal gjøre for å finne det ut. Skal bort et par dager, og det kræsjer med å ta blodprøver - samt at en hcg prøve på legesentret mitt tar en uke for å få svar. :schocked028

Krysser fingrene for deg. Men synes ikke det hørtes ut som en SA. Du kan jo ta en tur til legen din å få tatt hcg blodprøve for å se hvordan det ligger an. Eller UL, hvis du har en gynekolog du kan kontakte.

Back
Topp