Blondine eller brunette?

Har kastansjebrunt hår naturlig, men nå har jeg bleket det så har blondt hår :)

Alltid variert mye hvilken hårfarge jeg har, har en venninne som er frisørlærling så får det en del billigere, derfor jeg tenkte prøve være blond en stund! :)
 
Har kastansjebrunt hår naturlig, men nå har jeg bleket det så har blondt hår :)

Alltid variert mye hvilken hårfarge jeg har, har en venninne som er frisørlærling så får det en del billigere, derfor jeg tenkte prøve være blond en stund! :)
Spennende med forandringer! :)
 
Jeg har også denne såkaldte kommunegrå /nordisk mørkeblond farge. Har gjort det meste, farging bleking, etc men jeg ble så lei av ettervekst og vedlikehold, med en gang det ble endel ettervekst så det jo ikke ut og kanskje det passet litt dårlig akuratt da med frisør etc, for ikke å snakke om kostnaden, det jeg endte opp med å gjøre var å ha lin naturlige farge som bunnfarge og bleke bare tuppene i balyage, da er ikke etterveksten stress og det gjør ikke noe om det blir litt lenger mellom frisørturene, samtidig som at det blir litt mer «spill» i håret:) veldig fornøyd med det!

Bare av nysgjerrighet; hva er bayage?
 
Er vell askeblond.. Striper meg lys :)
 
Sikkert fint! Kan jeg få spørre hvor gammel du er? Vurderer også å kanskje ha det naturlig, men er så «redd» de frå hårene skal dukke opp en etter en.
36 :)
 
Jeg har alltid hatt mørkeblond, og det har blitt litt solbleket om sommeren og jeg stripet det i tillegg lysere fra jeg var sånn 18 til jeg ble ca 25. Så gikk jeg litt lei og lot det vokse ut så det ble litt ombre-artig. Og etter hver graviditet har det faktisk bare blitt mørkere og jeg har bare latt det være sånn, så er nesten blitt lysebrunt? :hilarious: Men jeg skal faktisk stripe det lysere neste uke! Spent på det :)
 
Ombreeffekt? Jeg forstår meg ikke på det heller. Og vet fortsatt ikke hva bayage er:p Men fint hår på bildet:D

Hehe nei det er vell språk for spessielt interreserte:hilarious:

Men enkelt forklart så er det en «effekt» for at fargene skal gå gradvis og litt «naturlig» over i hverandre uten at det blir noen brå overganger.
 
Jeg har kommunegrått hår med en del rødt i :) Farget det skikkelig rødt i mange år, men nå har jeg kun min naturlige farge og stortrives med det :)
 
Back
Topp