blond?

krølle..

Gift med forumet
jeg er skikkelig blondpådata....
men kom til å tenke...hehe...holder d bare med en kabel fra kameraet til datan for å legge inn bilde eller må man ha et program...for tror kanskje jeg har en datakabeltil kameraet....har sååååå lyst åvise bildejeg og....[;)]

vi har et casio kamera og vi bruker kun kabel...
tror at på de nyeste pc'ene så er der allerede innlagt et program som kan overføre bilder fra kamera til pc[:)]

ORIGINAL: Trudelillelutt

Burde holde med kabel. Men har du noen inngang på PCen for minnekort. Her hos meg tar jeg bare ut minnekortet og putter det inne i der det er lagd til for det selvfølgelig. Syns det er enklest. Men ikke sikkert du har slike minnebrikke inngang på pcen din... Har aldri brukt kabel. Men finn frem bruksanvisningen din. Men tror nok at kabel er nok...ikke noe programm du trenger...

hehe...bruksanvisning?? har en dårlig uvane der..(bortevekk).snakka med broderen..han mente jeg måtte ha nyere data  og nyere kamera uten program....kameraeter nytt men kan ikke si det omlaptopen...hehe..men fant ikkeno inngang til minnebrikke..men skal prøve medkabelen etterpå...så håper han tar feil..siden datan er noen år...

ORIGINAL: krølle..

Burde holde med kabel. Men har du noen inngang på PCen for minnekort. Her hos meg tar jeg bare ut minnekortet og putter det inne i der det er lagd til for det selvfølgelig. Syns det er enklest. Men ikke sikkert du har slike minnebrikke inngang på pcen din... Har aldri brukt kabel. Men finn frem bruksanvisningen din. Men tror nok at kabel er nok...ikke noe programm du trenger...

hehe...bruksanvisning?? har en dårlig uvane der..(bortevekk).snakka med broderen..han mente jeg måtte ha nyere data  og nyere kamera uten program....kameraeter nytt men kan ikke si det omlaptopen...hehe..men fant ikkeno inngang til minnebrikke..men skal prøve medkabelen etterpå...så håper han tar feil..siden datan er noen år...

Får håpe han tar feil... burde gå rimelig lett med bare kabel. Det er jeg ganske sikker på. Lykke til uansett. Og du er ikke blond som lurer på sånt [:D] 

ER jo litt blondda..det innrømmer jeg men blondiner kan imponere..bare vent å se..hehehe....hadde visst 302 bilder på kameraet...[:-] på tide å fremkalle tror jeg...

Back
Topp