Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Trudelillelutt
Burde holde med kabel. Men har du noen inngang på PCen for minnekort. Her hos meg tar jeg bare ut minnekortet og putter det inne i der det er lagd til for det selvfølgelig. Syns det er enklest. Men ikke sikkert du har slike minnebrikke inngang på pcen din... Har aldri brukt kabel. Men finn frem bruksanvisningen din. Men tror nok at kabel er nok...ikke noe programm du trenger...
ORIGINAL: krølle..
Burde holde med kabel. Men har du noen inngang på PCen for minnekort. Her hos meg tar jeg bare ut minnekortet og putter det inne i der det er lagd til for det selvfølgelig. Syns det er enklest. Men ikke sikkert du har slike minnebrikke inngang på pcen din... Har aldri brukt kabel. Men finn frem bruksanvisningen din. Men tror nok at kabel er nok...ikke noe programm du trenger...
hehe...bruksanvisning?? har en dårlig uvane der..(bortevekk).snakka med broderen..han mente jeg måtte ha nyere data og nyere kamera uten program....kameraeter nytt men kan ikke si det omlaptopen...hehe..men fant ikkeno inngang til minnebrikke..men skal prøve medkabelen etterpå...så håper han tar feil..siden datan er noen år...
Får håpe han tar feil... burde gå rimelig lett med bare kabel. Det er jeg ganske sikker på. Lykke til uansett. Og du er ikke blond som lurer på sånt [:D]