Blond ja...

AKA demisk

Elsker forumet
Her har jeg gått å trudd at Charlie Sheen og Emilio Estevez var ste-brødre siden de har forskjellig etternavn...

Jaaadaaa.... lov å være blond [8D][8D][:'(][:D][:D][:D][:D]

då er eg vist blond eg også.. *sjekke* jepp, har ikkje blitt brunette over natta... Fordi eg aner VIRKELIG ikkje kva du snakkar om!;P

ORIGINAL: Tøsa

ORIGINAL: Skrukkefillehaug

Her har jeg gått å trudd at Charlie Sheen og Emilio Estevez var ste-brødre siden de har forskjellig etternavn...

nå er jeg ikke helt med her... [8D]

Emilio Estevez og Charlie Sheen er brødre, men siden de ikke har likt etternavn så trodde jeg de var ste-brødre.

Emilio Estevez og Charlie Sheen er brødre, men siden de ikke har likt etternavn så trodde jeg de var ste-brødre.

er ikke så dum tankegang det da! [;)]

Nei, men det gikk opp for meg nå... i en alder av snart 30.. jaadaaa.... trur ikke logikken min er mye å stole på... Jeg påsto at Drammen lå nord for Oslo også...

Er de helbrødre eller halvbrødre da? [8|]

er ikke så dum tankegang det da! [;)]

Nei, men det gikk opp for meg nå... i en alder av snart 30.. jaadaaa.... trur ikke logikken min er mye å stole på... Jeg påsto at Drammen lå nord for Oslo også...

hehe, jeg visste ikke at de var brødre en gang...

Ikke jeg heller[8D]

hadde ikke peiling på at de var i slekt på noen som helst måte jeg....[8|][8|][8|]

*må huske å lese mer SE&HØR*

Jeg visste det, men har alltid lurt litt på hvorfor de har forskjellige etternavn, men kanskje en av de har tatt ett artistnavn? Faren deres er vel også kjent?

De er jo utrolig like da!!

Og så er Mattew Perry og Luke Perry brødre. Men de har samme etternavn da, så litt mer logisk.

ORIGINAL: Lois Lane

Jeg visste det, men har alltid lurt litt på hvorfor de har forskjellige etternavn, men kanskje en av de har tatt ett artistnavn? Faren deres er vel også kjent?

De er jo utrolig like da!!

Og så er Mattew Perry og Luke Perry brødre. Men de har samme etternavn da, så litt mer logisk.
det visste jeg heller ikke...

*MÅ KJØPE SE&HØR I DAG*

Back
Topp