blomstertråd

*Aulile*

Glad i forumet
jeg finner ikke brun blomstertråd her jeg bor...

men fant på panduro.no til 54kr 0.35mm og 120m... er det dyrt eller billig liksom? skal lage sånn bjørkehjertet, men syns ikke det blir fint med verken grønn eller sølvfarga tråd[&:]

Jeg brukte grønn - syntes ikke godt. Nå etter noen mnd ute i dårlig vær har den rusta og syntes ikke i det hele tatt [8D]

men hvor kjøper dere slik tråd hen da? hva er prisen? er det dyrt for den på panduro eller er det en helt grei pris? skal bestille noe annet derfra uansett men vil gjerne vite om den er sviiindyr eller ikke....

Kan du ikke bare bruke vanlig ståltråd da? Selges på Jernia blandt annet.

ORIGINAL: Panzerpels

jeg har ikke jernia her.... har ikke gartneri en gang, har en coop butikk og der hadde de bare tjukk ståltråd og jeg syns det ble rart da jeg prøvde med den og så har jeg prøvd med en tjukk grønn tråd og det ble heller ikke fint....

ingen som vet eller syns  det er dyrt med en 50lapp for 120m med brun blomstertråd?

ORIGINAL: *Aulile*

jeg har ikke jernia her.... har ikke gartneri en gang, har en coop butikk og der hadde de bare tjukk ståltråd og jeg syns det ble rart da jeg prøvde med den og så har jeg prøvd med en tjukk grønn tråd og det ble heller ikke fint....

ingen som vet eller syns  det er dyrt med en 50lapp for 120m med brun blomstertråd?

120m meter for 50 kr kan vel umulig være dyrt[8|]

ORIGINAL: jabbadabbaduuu!

ORIGINAL: *Aulile*

120m meter for 50 kr kan vel umulig være dyrt[8|]

nei jeg aner ikke... vet bare at det var en tråd her hvor noen kjøpte blomstertråd til 12kr eller noe, men stod ikke noe om hvor mye det var snakk om... eller kanskje det er 12m.... 120m hørtes litt langt ut hihihi

http://www.pandurohobby.no/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=280804   nei det er 120m... tror jeg skal kjøpe en sånn jeg[:D]

Back
Topp