Blomsterbed

ulfa

Glad i forumet
Juli13-jentene
I dag har jeg ordnet mitt første blomsterbed :) er litt fornøyd kjenner jeg :) har også ordnet noen potter til å ha rundt om kring:) litt gøy å se når man er ferdig:)

I dag har jeg ordnet mitt første blomsterbed :) er litt fornøyd kjenner jeg :) har også ordnet noen potter til å ha rundt om kring:) litt gøy å se når man er ferdig:)
der ser du :) Mange nye hobbyer som kommer frem med en gang en får mulighet til å sette seg ned og tenke litt ;)

Jeg tror ikke det egner seg med bilde :p var tullipaner der, og nå ser de halv døde ut :p kan se hvordan det neste blir seende ut først :)

Hobbyene bare strømmer på :p den dyreste tror jeg er shopping :p

Vil så gjerne stelle i nedenfor i grønsakshageb, men mulig med dette bekkenet og ryggen;( ingen poteter i år gitt!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Jeg skulle vel ha plantet noe i balkongkassene, det er jo så fint med litt blomster ute.

Er begrenset hvor mye jeg blir å ordne i hagen her.. vi skal sikkert flytte neste år, så da gidder jeg ikke :)

Å, så koselig å pusle med da :-) Jeg planta i balkongkassa på mandag, det e all "hagen" jeg har, men er jo så koselig med blomster da :-)

Her har mannen pyntet så fint utenfor :)
Jeg har selv så absolutt ikke grønne fingre, men elsker at mannen har det ;)

Back
Topp