Blomster

Snuppedupp

Forelsket i forumet
Hvor mye kommer dere til å bruke/har brukt på blomster totalt på bryllupsdagen?? Tenker da både på brudebukett, i kirka, på bordene osv....

Lager buketten min selv.. Har en venninne som jobber i drivhus.. Får rosene gjennom henne.. Skal ha 190 roser hvor 40 stk er 50 cm.. Betaler 1100 kr for alt sammen..

vet ikke helt enda, men buketten min koster 1500, så skal min eldste datter ha en miniatyruygave av den, har 3 forlovere som skal ha armband med blomst i, 7 som skal ha knappenålsblomst (innviklet familie [:D]), en liljekvast på sermonibordet og 14 enkle blomster, en på hvert bord, + leie av små glassvaser. har sånn ca regnet meg ut at dette vil koste ca 4500. [&:] hadde aldri trodd at jeg skulle bruke så mye på blomster, men det baller fort på seg gitt!! [:D]

Litt usikker....buketten koster ca 2500kr og så blir d ikke så mye for pynten på lokalet...Satser på å spleise på pynt i kirka med de andre som gifter seg. Havner kanskje på rundt 4000-5000kr

vet ikke hva brudebuketten kostet da det var mannen min som ordnet den,
men det resterende kom på 2500,- ca

uff er litt glemsk, men husker jeg rett skal vårt bli på 2900kr, høres litt lite ut å kan hende jeg tar feil... men vi skal ha buketten min, knapphullsblomst til brudgom, forlover og fedre, blomster på benkene i kirka og en oppsats på hvert enkelt bord. blomstene i kirka blir å brukes på bordene, men hun skulle fikse de først slik at de var i orden...

Mitt kom på 4850,-

ca 4500-.

Back
Topp