blomster til jannicke T,

louis22

Elsker forumet
Det kommer stadig inn pm fra folk som vil være med på blomster så dette blir en fin oppmerksomhet og trøst i en tung til for jannicke og hennes familie.
jeg skriver ned navnene på dere som får kontonr og sjekker kontoen imorgen legger ut en liste over dem som er med på blomstene så hvis jeg har glemt noen så må dere skrike ut... bestiller dem så hun får dem når hun kommer hjem.

panterinnen: kan du sende meg nr til jannicke eller har du adr hennes tenkte og sjekke oppimot tlf.. vet hun bor rett ovenfor meg men har ikke etternavnet hennes.

Har satt inn penger, men vet ikke hvor fort det går inn på din konto.. Kanskje du bør vente et par dager, så du er sikker på at alle pengene har kommet inn? Spørs hva slags bank folk har og sånn..

Om man setter forfall i morgen, vil pengene mest sannsynlig var på konto etter kl 15.30 i morgen, senest overimorgen. Kanskje best og vente med blomsterkjøpt til i overimorgen.....

Louis jeg har sendt deg en pm men ikke fått svar.. har du fått den??

nop men fik fullt navn og adr av alenenanna19 så alt ok..
jeg bestiller ikke før fredag så alle som vil kan bli med ... ok?

Okei så bra... men kan du sende meg kontonr ditt så jeg får overført???

Prøvde å sende deg PM, men fikk det ikke til..
Ønsker å være med på blomstene. Kan du sende meg en PM med kontonr.???

fikk du min pm?

Jeg får ikke sendt pm til deg.. Kan du prøve å sende en til meg med kontonummeret?

vil gjerne være med på blomstene, har sendt pm, men ser ikke ut som louis2 er pålogget akkurat nå.. noen som har kontonr?

ORIGINAL: Tammis

Venter på at du skal sende meg kontonummer Louis. Kjempefint at du tar på deg dette her.

Jeg å

ORIGINAL: Pastella

ORIGINAL: Tammis

Venter på at du skal sende meg kontonummer Louis. Kjempefint at du tar på deg dette her.

Jeg å

jeg og...Kanksje litt skummelt å legge den ut her?

Får ikke sendt deg PM jeg heller. Men vil gjerne være med!

Vil og være med, men innboksen er fortsatt full...

Jeg vil også være med!

Back
Topp