blomster på nygrav

jannicke iren

Gift med forumet
sorry at jeg spør så mye, men når en grav er ny, så legges jo alle de kransene oppå graven, hvor lenge skal de ligge der?

pappa er enda ikke ned i graven, for han skal kremeres, men var alikavel en tur på graven i går, og han ble "gravlagt" på onsdag og igår var ikke det en eneste krans på gravstedet hans, trodde blomstrane fikke ligge en stund jeg. noen som vet??

ORIGINAL: CogJ

oy, det var nå rimelig kjapt.. er det sånn gravplass person der? ville ringt å hørt jeg..

hmm.. men er vel en grunn til det[&:]

teit de ikke fikk ligge til pappaen din kom også..

var det jeg og trodde, tenke liksom at var jo dyre blomster, og de har kun ligget der 1 dag, ble veldig skuffet! min blomst, som var ett hjerte hadde jeg jo hengt over korset hans, skal ringe de på mandag jeg, synes det var dårlig!

har aldri hatt med sanne begravelses greier og gjøre, men er dumt at mamman din betaler så mye for ingenting da! virker ikke som de tar gravene så seriøst altså!

kjenner jeg blir litt sint altså, for graven var så trist med bare det hvite korset, og er jo ikke vits og plante noe der før urnen med pappa er kommet nedi der! å det kan 3 uker før han kommer nedi der! ovnen her i ålesund er vist for liten for befolkningen:(

Syns ofte dem ligger til dem nesten forsvinner i jorda av seg selv jeg ofte....! Så det var da veldig tidlig!!

De bruker jo å ligge en stund de.. Var og ryddet de bort fra bestemor sin grav etter at de hadde ligget der en stund for de var blitt så stygge.. Vet ikke hvordan de praktiserer det der jeg, men synes det var gaaaanske kort tid.. Hadde tippet iallefall 5 dager liksom om ikke en uke...

trur blomstene skal ligge en stund jeg, frem til de er visne trur jeg er mest normalt.

må ringe de mandag altså, for er jo så kjedlig på gravstedet nå, men er ikke vits og plante blomster, for urna er ikke plassert nedi enda!

*kansje noen har stjelt dem*

Back
Topp