Blommor

miriamsmamma

Elsker forumet
Ja blomster,, jeg har fått det for meg at jeg vil ha et blomstehjem, men det er ikke alle blomster jeg klarer å holde liv i endren for mye eller for lite vann=/ jaja,.. hva syns du er enkelt og greit, og ser pent ut??

dytter

novemberkaktus..eller hva den heter... det eneste som holder liv i seg her i huset....[&o] [;)]

den var kjempefin
da tror jeg at jeg går for en sånn, hører at det er en slags kaktus og det er ikke vanskelig å holde liv i

Æ llike bare orkideer, å har sikkert 15 stk, nån som blomstre, nån som har fått ny spire å nån som e bare grønn..men dæm e fin fori synes æ, så e d jo så arti når dæm kjæm igjænn....[:D]
Æ kjæm t å bli som han i reklamen for IKEA, med masse orkideer som æ prate med å sånn...

Hm, hvor lenge blomstrer orkideer da? Føler mine holder ganske lenge, men de ser noe slappe ut[8D][:D]
Jeg liker godt grønne planter!! [:D] Kjøpte en sånn solsikke på ikea den døde etter etpar dager. Litt før det kjøpte jeg en gerber (eller hvordan det nå skrives) den døde dagen etterpå[8|]

haha ligner meg.

Jeg har aloe-vera planter i forskjellige former og varianter.
De elsker tydeligvis å bli druknet 1-2 ganger i mnd, og tørke heeeelt ut i mellomtiden[:D][:D][:D]

ORIGINAL: miriamsmamma

da tror jeg at jeg går for en sånn, hører at det er en slags kaktus og det er ikke vanskelig å holde liv i

hehe-har klart å drepe x antall kaktuser og jeg...og det er ikke pga overvanning.. men akkurat den der tåler det utroligste.

Back
Topp