Blogglista...

Cizza03

Forumet er livet
Går det an å bli med på den???
Kan ikke se at jeg har blitt med og skrevet både i tråden og sendt pm om jeg får bli med og med blogg adressen...
bruker dere den lista eller blir den lixom bare liggende???

Jeg har prøvd å få noen til å ta over den flere ganger, men ingen respons....sliter med å endre lista, endringene blir ikke lagret, og jeg sliter med innboksen i tillegg....
Så så lenge ingen andre vil ta over må den nesten bare være som den er....

Har kopiert den ei no, så får nye sende pm til med med link til bloggen, så ska de komme med på lista.[:)]

ORIGINAL: [Mon]

Kanskje greit å legge den nye som topptråd og la den gamle dø ut??

Har sendt melding til prikke om fjerning av den gamle og å legge den nye til toppen![;)]

knallbra!![:)]

Jeg finner ikke den lista jeg.. Hvor er den? [:)]

ORIGINAL: strikketrollet

Jeg finner ikke den lista jeg.. Hvor er den? [:)]

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=23496958

Den gamle ligger som topptråd her på forumet, men blir erstattet av denne så fort prikken ser pm`n min![:)]

ikke for å være frekk, men kunne man ikke pyntet og fixet litt på lista? den ser så kjedelig å tett ut...viss den hadde vært litt mer åpen mellom alle bloggene så hadde det vært enklere å sett de forskjellig navnene på bloggene om du skjønner...eller???

ORIGINAL: Cizza03

ikke for å være frekk, men kunne man ikke pyntet og fixet litt på lista? den ser så kjedelig å tett ut...viss den hadde vært litt mer åpen mellom alle bloggene så hadde det vært enklere å sett de forskjellig navnene på bloggene om du skjønner...eller???

Begynte å fikse litt på den før ei leste dette.[8D][:D]
Men alle må gi meg beskjed om hvor de vil stå, for hvis ikke blir de stående under blandet.[;)]
Har dere andre forslag til forandringer, så kom med dem![:)]

Back
Topp