Blogging

Anelim

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Sensommerbarna 2016
Noen av dere som tenker å starte preggoblogg? Jeg eeeelsker å lese blogger, spesielt mammablogger, og spesielt om de som skriver er ca like langt på vei som meg:) Har dere noen tips til noen gode blogger? Jeg blogget en del tidligere, vurderer å starte igjen, men burde jo vente til jeg er 12 uker :p :p
 
Jeg er ingen blogger i alle fall :p orker ikke lese blogger engang.
 
Ingen blogging på meg, men liker å lese blogger:)

Tips til gode mammablogger?
 
Ingen blogging på meg, men liker å lese blogger:)

Tips til gode mammablogger?

Jeg aner ikke, det der derfor jeg leter ;) Vil lese en blogg der bloggeren er gravid nå samtidig som meg :p

Du får høye ut om du kommer over noen :D
 
Hun har ikke blogg da, men Dette er andre gang jeg er gravid samtidig som Sigrid Bonde Tusvik. Ganske morsomt å følge med på henne underveis.
 
Nei, verken blogger eller leser blogger :) Leste for noen dager siden at June-Maria som er 23 år og venter barn nummer 5 har en blogg. Den er sikkert artig :)
 
Hun har ikke blogg da, men Dette er andre gang jeg er gravid samtidig som Sigrid Bonde Tusvik. Ganske morsomt å følge med på henne underveis.

Ja, det var drit gøy å se den serien hun laga sist :D Får lyst til å lage slik selv! Haha ;)
 
Nei, verken blogger eller leser blogger :) Leste for noen dager siden at June-Maria som er 23 år og venter barn nummer 5 har en blogg. Den er sikkert artig :)

Aaah, den skal jeg sjekke ut. Tenk det da.. 23 år og 5 unger!! :eek: Jeg er 27, og er sliten av bare å ha en :hilarious:
 
Aaah, den skal jeg sjekke ut. Tenk det da.. 23 år og 5 unger!! :eek: Jeg er 27, og er sliten av bare å ha en :hilarious:

Haha :D Ikke sant. Det virker som hun har bedre kontroll på fire+èn i magen, enn mange har på kun èn ;)
 
Hun har ikke blogg da, men Dette er andre gang jeg er gravid samtidig som Sigrid Bonde Tusvik. Ganske morsomt å følge med på henne underveis.

Hvor følger du med på henne? Vet su hvor langt på vei hun er?
 
Jeg aner ikke, det der derfor jeg leter ;) Vil lese en blogg der bloggeren er gravid nå samtidig som meg :p

Du får høye ut om du kommer over noen :D

Ikke en blogg, men jeg kan anbefale podcasten 40 uker med Mari Midtstigen. Den synes jeg er veldig ok :)
 
Back
Topp