Blogg

*smilet*

Gift med forumet
Er ikke alltid like lett å orientere seg i bloggverden. Jeg er utrolig lysten på å lese noen nye blogger. Er det noen her som vet om noen bra blogger? Eller kanskje har egen blogg?

Link de her da, så har jeg noe å kose meg med i kveld og fremover :)

[8D]

Takk takk. *lese lese*

ORIGINAL: lille*frø

i signaturen[;)]

klarte ikke å komme inn på bloggen din jeg :( må prøve igjen da.

ORIGINAL: *smiley86*

i signaturen[;)]

det mengler en m i .com til henne ser jeg[:D]

Har selv i signaturen[:D]

ORIGINAL: kattekvinna

hjartesmil.blogg.no

er det din egen blogg? Veldig søt! :)

http://www.evyvea.blogspot.com/

Mesten nettopp begynt å blogga igjen, trenge leserer, følgerer og folk så kommentere så bara stikk innom [:D]

[:D][:D]

i signaturen[;)]

hjartesmil.blogg.no

Ikkje min nei, men syns den er heilt fantastisk.. Einaste bloggen eg les fast. Den er EKTE. Ikkje sånn "seee hva jeg skal gå med i dag/jeg var såååå full i helga/den nye buksa mi kosta 3900 kr" drittblogg[8D]

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

i signaturen[;)]

det mengler en m i .com til henne ser jeg[:D]

Har selv i signaturen[:D]

Håper hun ser denne meldingen her da slik at hun kan rette det:) så ikke feilen jeg men da kom jeg inn. Skal titte på din også. Har blitt helt avhengig av å følge med på blogger men må finne noen nye. Hehe. Besøk gjerne den i signaturen min også :)

i signaturen[;)]

[:D]

hjartesmil.blogg.no

Ikkje min nei, men syns den er heilt fantastisk.. Einaste bloggen eg les fast. Den er EKTE. Ikkje sånn "seee hva jeg skal gå med i dag/jeg var såååå full i helga/den nye buksa mi kosta 3900 kr" drittblogg[8D]

ja enig. Fins alt for mange av de. Og er desverre ofte slike jeg kommer over. Er derfor det er en bra tråd, for da kan man finne mange av de gode som du sier. Skal lese mer nå :)

hjartesmil.blogg.no

ja enig. Fins alt for mange av de. Og er desverre ofte slike jeg kommer over. Er derfor det er en bra tråd, for da kan man finne mange av de gode som du sier. Skal lese mer nå :)

Kos deg! Ho har blogga i en del år, så der er masse fint å lese. Får veldig trua på kjærleiken når eg les den bloggen[:)]

Jeg har link til bloggen min i signaturen.
Mye oppskrifter, og veldig mye babybilder.

http://mittlunerede.blogg.no

min blogg :)
handler ikke om outfits og slike ting :)
Om familien, venner, mine meninger, hund,hest,interiør og fotografering ;)

ORIGINAL: Miriel

Jeg har link til bloggen min i signaturen.
Mye oppskrifter, og veldig mye babybilder.

var inne på bloggen din. Så utrolig fin den var. Virkelig helt nydelige bilder av datteren din. Tar du bildene selv? Du må ha ett bra kamera da. Mine bilder blir ikke så fine i alle fall hehe. Kom faktisk på at jeg har vært inne på bloggen din for leenge siden. Kjente deg igjen på den tegnebloggen du har linket skjønner du :)

Back
Topp