Blogg om Barnet

Deez

Glad i forumet
Ville dere laget blogg om barnet deres? På bloggen vil det ligge fødselsdato, bilder, historier mm.

Jeg har en blogg. Er en mammablogg/om oss-blogg, hvor jeg oppdaterer om oss, legger ut bilder av ungene og oss, og skriver morsomme ting ungene sier. Slik kan familien langt unna følge med på oppveksten til ungene, og teflonhjernen min får hjelp når jeg skal huske tilbake. [;)]
Ligger ikke noen fødselsdatoer osv ute der da.

Jeg har det..
men har mange ganger tenkt at jeg skulle slette den, så jeg/vi får et mer privat liv..

Okay, jeg tenkte kanskje det blir litt for personlig. Det var sambo som mente det ble litt for personllig informasjon lakt ut på nettet. Men de samme tingene og de samme bildene vil jo uansett ligge på FB, men der er det liksom greit? [&:]

vi lagde en blogg kort tid etter han kom til, hvor vi skrev hva vi gjorde, om utvikling o.l.
Følte så få fulgte med den, så jeg fjernet den..

nei ingen bilder å veldig lite innlegg om vårt privat liv. jeg syns d er grusomt hvor mye ukjente folk kan vite om en familie om de bare gidder å legge 5 min research i d . min blogg dreier seg mye om mine interesser og d bryr jeg meg ikke om folk vet eller ikke vet

Jeg har. www.ibux.blogg.no
Jeg legger ut litt av vært, men aldri naken bilder av snuppa.

Jeg har det, men adressen er hemmelig og bloggen er ikke mulig å finne ved å søke etter den, og de som har fått adressen er bare kjentfolk i familien og veldig gode venner. Jeg har gitt streng beskjed om at linken IKKE skal deles til NOEN. 

Jeg ville ikke hat en blogg OM datteren min. Men jeg har en blogg om meg selv hvor jeg også har fortalt litt om datteren min samt lagt ut bilder av henne. Men jeg legger ikke ut de mest interessante bildene, og info som navn, adresse, fødselsdato etc legger jeg ikke ut

æ har blogg om familien vårres, og dær e d jo strengt tatt bare innlegg om lillegutt[;)] Men deinn e låst, og man må ha invitasjon for å kom inn på deinn[;)]

ORIGINAL: Selveste Kråka

Jeg har en blogg. Er en mammablogg/om oss-blogg, hvor jeg oppdaterer om oss, legger ut bilder av ungene og oss, og skriver morsomme ting ungene sier. Slik kan familien langt unna følge med på oppveksten til ungene, og teflonhjernen min får hjelp når jeg skal huske tilbake. [;)]
Ligger ikke noen fødselsdatoer osv ute der da.

Samma her[;)]

Jeg har det...
Ikek blogg da, men hjemmeside [:)]

http://www.rusaanes.no/aron

Back
Topp