blogg.no

Totenspiren

Elsker forumet
Noen som har det og kan hjelpe litt med å lage "header"??
Skjønner ikke helt hvordan jeg skal gjøre det...

jupp, men jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal lage den eller hvordan jeg får den på sia mi...[&:]
er litt blond brunette når det kommer til slikt..

ja men får ikke størrelsen til å bli rett osv.. det blir bare rart[&:]
er jeg som ikke har peiling vettu[8D]

å, men du kan endre størrelsen inni photoscape..FØR du lager den da... der ved nøtta som ser ut som en liten kinamann...
me hvis du ikke får det til/gidder/vil kan jeg godt prøve å lage en til deg..men har desverre ikke sjans i dag...(dåp i morgen...STREEEEEEEEESS!)

ORIGINAL: L.a

å, men du kan endre størrelsen inni photoscape..FØR du lager den da... der ved nøtta som ser ut som en liten kinamann...
me hvis du ikke får det til/gidder/vil kan jeg godt prøve å lage en til deg..men har desverre ikke sjans i dag...(dåp i morgen...STREEEEEEEEESS!)

Ja gjerne det... plasserer du den rett i bloggen min også da??[8D][8D]
Er det jeg sliter mest med... [>:] teite bloggen...

ORIGINAL: Totenspiren

ORIGINAL: L.a

Ja gjerne det... plasserer du den rett i bloggen min også da??[8D][8D]
Er det jeg sliter mest med... [>:] teite bloggen...

kjenner ikke til blogg.no, men vi skal nok finne ut av det [:)]
men bare fortell meg hva du vil ha i headeren da...tittel...motiv...bilder? handler boggen og bare bebiss eller om alt og ingenting?

Back
Topp