Ikke i bruk
Forumet er livet
Jeg er A rh minus. Men jeg husker ikke hva ungene har.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt og er jo unntak som fasinerer mest ^^Heldigvis finnes det unntak fra regelen og min far er veldig skandinavisk.
Men er vant til å være unntak på ting da, med rødt hår og blå øyne
Jepp - universell donorJeg har 0 rh-, det er vel den mest sjeldne tror jeg. Vet ikke hva mann og barn er.
Rakk å registrere meg som blodgiver før jeg ble gravid, men rakk også å bli gravid før første donasjon. Men kanskje greit i og med at jeg allerede lå på laveste "lovlige" nivå i Hb(?). Får ta opp tråden i mars 2019Jepp - universell donor
Heh, typisk det kun rukket å gi to ganger her i norge, med svangerskap og alt. Men var flink som student, da ^^Rakk å registrere meg som blodgiver før jeg ble gravid, men rakk også å bli gravid før første donasjon. Men kanskje greit i og med at jeg allerede lå på laveste "lovlige" nivå i Hb(?). Får ta opp tråden i mars 2019
Et år ja. Så jeg har forsøkt å registrere meg igjen (sluttet da jeg ble gravid med første, og flyttet. Han er ni så det et en stund siden.)Heh, typisk det kun rukket å gi to ganger her i norge, med svangerskap og alt. Men var flink som student, da ^^
Man får karantene til ett år etter fødsel fikk jeg høre sist ^^
Samme herJeg har 0 rh-, det er vel den mest sjeldne tror jeg. Vet ikke hva mann og barn er.