På jobb nå på morgenen holdt jeg på å gå rett i bakken... Det "suste" for øynene mine før det ble nesten svart, ble helt skjelven og begynte å kaldsvette. Er det dette som er blodtrykksfall?
Ble helt satt ut her...
Ble helt satt ut her...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres veldig sånn ut. Drikk mye og sett deg ned, gjerne med bena høyt. Det er vanlig blant gravide å ha lavt BT.På jobb nå på morgenen holdt jeg på å gå rett i bakken... Det "suste" for øynene mine før det ble nesten svart, ble helt skjelven og begynte å kaldsvette. Er det dette som er blodtrykksfall?
Ble helt satt ut her...![]()
Ja, ganske så sikkert.Jeg gikk tur med hunden i går, var så sliten. Selv om jeg hadde hvilt en time. Hunden stod å snuste, så jeg stod helt i ro. Ble plutselig svimmel og fikk en ekkel følelse i hode. Måtte konsertere meg for å ikke gå i bakken. Aldri opplev dette før. er dette blodtrykksfall?
Hadde lavt blodtrykk sist jeg var hos JM, i uke 14.98/60.
Skjønner at vann/drikke er bra, men hva gjør peanøtter for blodtrykket? Energi?Er nok blodtrykksfall. Har det et par ganger i løpet av dagen. Veldig ekkelt. Fikk målt bt hos legen som viste 70/48. Fikk beskjed om å drikke mye farris og spise peanøtter. Nå har jeg alltid de to tingene med meg, uansett hvor jeg skal![]()
Skjønner at vann/drikke er bra, men hva gjør peanøtter for blodtrykket? Energi?Er nok blodtrykksfall. Har det et par ganger i løpet av dagen. Veldig ekkelt. Fikk målt bt hos legen som viste 70/48. Fikk beskjed om å drikke mye farris og spise peanøtter. Nå har jeg alltid de to tingene med meg, uansett hvor jeg skal![]()
Skjønner at vann/drikke er bra, men hva gjør peanøtter for blodtrykket? Energi?
Ahh, ja salt ja...Vann og salter bidrar til stabilisering![]()
Det skulle visst hjelpe til ved å tilføre mer salt i blodet, i følge legenSkjønner at vann/drikke er bra, men hva gjør peanøtter for blodtrykket? Energi?
Kan sjekke det hos JM ogsåTakk for svar jenter. Jeg skjønte jo ikke et kvekk før det slo meg at det kunne være det... Hadde jo spist frokost og alt... *bah*![]()
Får nok sjekke opp hos lege, ja...