Blodtrykksfall?

Hoppetihopp

Elsker forumet
Mailykke 2018
På jobb nå på morgenen holdt jeg på å gå rett i bakken... Det "suste" for øynene mine før det ble nesten svart, ble helt skjelven og begynte å kaldsvette. Er det dette som er blodtrykksfall?
Ble helt satt ut her... :(

Det kan være blodtrykksfall ja. Ikke noe farlig, men absolutt noe man bør ta hensyn til. Ta det rolig, få i deg nok væske og dersom det er lenge siden du har sjekket blodtrykket, ville jeg fått det sjekket på nytt.

Det er nok det som er blodtrykksfall ja :-/ Har det ofte selv, i varierende grad. Få legen til å sjekke blodtrykket ditt, det kan være du har lavt blodtrykk, så greit å sjekke opp for sikkerhets skyld. Det er fryktelig ubehagelig :-( Klem til deg ♡

På jobb nå på morgenen holdt jeg på å gå rett i bakken... Det "suste" for øynene mine før det ble nesten svart, ble helt skjelven og begynte å kaldsvette. Er det dette som er blodtrykksfall?
Ble helt satt ut her... :(
Høres veldig sånn ut. Drikk mye og sett deg ned, gjerne med bena høyt. Det er vanlig blant gravide å ha lavt BT. :) Vær obs på dette når du reiser deg.

Takk for svar jenter. Jeg skjønte jo ikke et kvekk før det slo meg at det kunne være det... Hadde jo spist frokost og alt... *bah* :(

Får nok sjekke opp hos lege, ja...

Jeg gikk tur med hunden i går, var så sliten. Selv om jeg hadde hvilt en time. Hunden stod å snuste, så jeg stod helt i ro. Ble plutselig svimmel og fikk en ekkel følelse i hode. Måtte konsertere meg for å ikke gå i bakken. Aldri opplev dette før. er dette blodtrykksfall?
Hadde lavt blodtrykk sist jeg var hos JM, i uke 14.98/60.

Jeg gikk tur med hunden i går, var så sliten. Selv om jeg hadde hvilt en time. Hunden stod å snuste, så jeg stod helt i ro. Ble plutselig svimmel og fikk en ekkel følelse i hode. Måtte konsertere meg for å ikke gå i bakken. Aldri opplev dette før. er dette blodtrykksfall?
Hadde lavt blodtrykk sist jeg var hos JM, i uke 14.98/60.
Ja, ganske så sikkert. :)

Er nok blodtrykksfall. Har det et par ganger i løpet av dagen. Veldig ekkelt. Fikk målt bt hos legen som viste 70/48. Fikk beskjed om å drikke mye farris og spise peanøtter. Nå har jeg alltid de to tingene med meg, uansett hvor jeg skal :p

Er nok blodtrykksfall. Har det et par ganger i løpet av dagen. Veldig ekkelt. Fikk målt bt hos legen som viste 70/48. Fikk beskjed om å drikke mye farris og spise peanøtter. Nå har jeg alltid de to tingene med meg, uansett hvor jeg skal :p
Skjønner at vann/drikke er bra, men hva gjør peanøtter for blodtrykket? Energi?

Skjønner at vann/drikke er bra, men hva gjør peanøtter for blodtrykket? Energi?

Takk for svar jenter. Jeg skjønte jo ikke et kvekk før det slo meg at det kunne være det... Hadde jo spist frokost og alt... *bah* :(

Får nok sjekke opp hos lege, ja...
Kan sjekke det hos JM også :) jeg har det. Fikk beskjed om jeg alltid skal ha en mulighet for å sitte meg ned og alltid ha vann med meg. Viss jeg besvimer skal jeg kontakte lege. Da blir det sykemelding og kjøre forbud..

Back
Topp