Blodtrykksfall i dusjen

Aleksing

Elsker forumet
*MIA*
Påskeliljene 2022 ❤️
Jeg har allerede begynt å oppleve skikkelig blodtrykksfall når jeg dusjer, kan ikke huske det skjedde så tidlig de andre svangerskapene. Er det flere som har plager med det?
 
Jeg har daglige blodtrykksfall. Ikke i dusjen, men når jeg reiser meg opp fra sofa osv :facepalm:
 
Javisst, flere ganger daglig. Sliter periodevis med det utenom svangerskap også, men det tar seg opp når jeg er gravid.
 
Sniker fra februar :angelic: jeg var og veldig plaget med det tidlig i svangerskapet, men ga seg rundt uke 12 ish her :happy:
 
Ånei! Er så mye jeg har glemt... Minsta er fire år.. Det var disse blodtrykksfallene også ja :wideyed:
 
Ånei! Er så mye jeg har glemt... Minsta er fire år.. Det var disse blodtrykksfallene også ja :wideyed:
Ja, er det ikke mye fantastisk man har glemt? Er 8 år siden sist jeg var gravid og det her er en øyeåpner på hvorfor jeg ikke digget de to forrige gangene:wtf:
 
Jeg opplever med jevne mellomrom når jeg reiser meg raskt. Må holde meg fast av og til :happy090
 
Ja, er det ikke mye fantastisk man har glemt? Er 8 år siden sist jeg var gravid og det her er en øyeåpner på hvorfor jeg ikke digget de to forrige gangene:wtf:

Av og til er det bare bra at man glemmer litt, for ellers er det jo ikke sikkert man setter seg i samme båt flere ganger. Hadde mitt første blodtrykksfall i dett svangerskapet i går kveld.
 
Back
Topp