Blodtrykk

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Dere som har vært på første kontroll, hva lå blodtrykket deres på?? Normalt, høyt , lavt??

Jeg har visst lavt blodtrykk.. Det tenkte jeg egentlig også siden jeg er mye svimmel og kvalm...
95/50 var d visst... Men d stiger nok ila svangerskapet, for har hatt høyt med de 2 andre :P

Fikk foresten et tips om å bare starte å bruke sånne strømper (reise strømper?) allerede nå, for det kan hjelpe mot lavt blodtrykk....

6+2 - 121/72
10+6 - 119/78

Men jeg aaaner ikke hva som er normalt :-P

❤️ Mars 2015 ❤️

Jeg aner ikke hva som er normalen når man ikke er gravid, men jeg har hatt lavt blodtrykk hele livet. Var å sjekket på fredag, da var det 105/60. Men de sier at det er normalt å ga noe lavt når man går gravid :-) legen min var ikke bekymret.

Mitt var 133/88 og det er normalt :-)

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Jeg aner ikke hva som er normalen når man ikke er gravid, men jeg har hatt lavt blodtrykk hele livet. Var å sjekket på fredag, da var det 105/60. Men de sier at det er normalt å ga noe lavt når man går gravid :) legen min var ikke bekymret.
jada. ingenting farlig med lavt blodtrykk, bare lett å få litt plager... Sliter selv med svimmelhet og kvalme.. Men d skifter jo fort dette blodtrykket , så satser på d kommer seg snart ;)

Hadde 105/70 på første kontroll. Det er omtrent som vanlig for meg, tror jeg. Kanskje litt lavere overtrykk.

6+2 - 121/72
10+6 - 119/78

Men jeg aaaner ikke hva som er normalt :-P

❤️ Mars 2015 ❤️
120/80 er det normale. Men spriket er ganske stort.

Excuse me, Damn that autocorrect!

Det er normalt å ha lavt bt når en er gravid.

Excuse me, Damn that autocorrect!

Husker ikke tallene, men det var i hvert fall helt normalt. Med førstemann hadde jeg litt høyt blodtrykk gjennom hele svangerskapet, med andremann var det normalt, så jeg er spent på hva det lander på denne gangen...

Jeg har hatt helt normalt blodtrykk de gangene jeg har sjekket. Det har jeg hatt hele veien i de forrige svangerskapene også. Greit at jeg slipper å plages med det da ettersom jeg har mange andre plager :-/

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde 100/60. Litt svimmel når jeg reiser meg.

120/80 hadde jeg. Sier meg absolutt ingenting, men legen sa det var helt normalt:-)

Sent from my iPad using BV Forum

120/80 hadde jeg. Sier meg absolutt ingenting, men legen sa det var helt normalt:-)

Sent from my iPad using BV Forum
Det er normalt BT etter boka. Man får gjerne lavere ved graviditeter, jeg hadde nå 90/50, og det er normalt lavt svangerskapsBT for meg. Nå har jeg ca 110/60 til vanlig, da ..:p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde helt normalt. Merker jeg blir fort svimmel når jeg reiser meg, med er jo normalt det og:p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Back
Topp