Blodtrykk

Undervannsbåten

Forelsket i forumet
Hva ligger deres blodtrykk på?

Jeg har laaavt blodtrykk og er svimmel veldig ofte.
90/60. Hadde lavt i forrige svangerskap også, men tror ikke det var så lavt som dette.

har det motsatte: høyt blodtrykk, men akkurat nå er det ganske bra; 135/84 :) når det er høyt merker jeg det på at jeg er generelt sliten, og mye vondt i hodet..

Har også slitt med høyt blodtrykk, men det har heldigvis stabilisert seg nå :)

Da jeg var på kontroll forrige mandag var blodtrykket mitt 115/70

106/55 legen sa d var veldig lavt ? Er ikke noe blodtrykksekspert hehe :D

118/66. Fikk beskjed om at det var perfekt.

samme som deg på sist kontroll. merker ikke så mye til akkurat det, kanskje det har normalisert seg? men merka det den dagen kontrollen var!

Ved kontroll for 2 uker siden var det 115/70, legen sa ikke noe om det - og mener det er ganke normalt.

100/60. Hun sa først at det var bra, for så å spørre om jeg er mye svimmel. Vet det er litt lavt, var en god del høyere sist. Stiger som regel utover i graviditeten da!

Mitt ligger på 110/80 og er helt normalt sier dem :)

135/80 og eg håpa at den holder seg slik, men i forrige svangerskap blei den mest 150/107 og da fekk eg medisin. Hadde pre-eclampsia.

hadde 100/60 på forrige kontroll, noe som er litt lavere enn mitt vanlige, hadde lavt bt i forrige sv.skap også, da ble det enormt lavt tror det var rundt 85/45 eller noe.. men i helga nå, da var jeg utrolig dårlig, og ble innlagt for dehydrering, da var plutselig blodtrykket "skyhøyt", 135/100 eller noe, men nå er det ned på 105/60 igjen :)

Hva ligger deres blodtrykk på?

Jeg har laaavt blodtrykk og er svimmel veldig ofte.
90/60. Hadde lavt i forrige svangerskap også, men tror ikke det var så lavt som dette.

Skjønner jo godt at du er svimmel, med førstemann lå jeg rundt 100-110 i overtrykk og 60 i undertrykk i starten og var en del svimmel når jeg lå ned mot 100, men lavt blodtrykk er vel heldigvis ikke farlig (?) bare ubehagelig.
Denne gangen hadde jeg 120/75 på førstekontrollen, har aldri hatt så høyt i noe svangerskap før, men det var i hvertfall perfekt fikk jeg beskjed om :)

Back
Topp