Blodsukker test?

• Trådstarter Trådstarter Turid-Laila
  • Opprettet Opprettet
T

Turid-Laila

Guest
Eller hva det enn heta?

Pga helga var jeg i dag hos JM. Og hu ville da jeg skulle ta en blodsukkertest (?) hos legen. Så da var det over i det overfylte venterommet, hvor mannen som satt ved siden av meg stinka røyk... *Jada, herlig* [X(]

Men uansett. Fikk 4,7 på den blodsukkertesten.

Noe mer sa de vel egentlig ikke. Travel dag..

Men lurer jo selvsagt på hva som er innenfor det normale/unormale da? Noen som vet?

Er det bare et stikk i fingeren du har tatt? Eller er det glukosebelastning, altså at du har drukket sukkervann?

Hmmm, akkurat det vet jeg absolutt ingenting om...men hjelper til å dytte så er det helt sikkert noen andre som kan svare deg!

ORIGINAL: Kleo79

Er det bare et stikk i fingeren du har tatt? Eller er det glukosebelastning, altså at du har drukket sukkervann?
Var bare et stikk i finger'n.

ORIGINAL: Sanka

Var bare et stikk i finger'n.

Da har de rett og slett bare sjekket blodsukkeret ditt, sånn som diabetikere gjør hele tiden. Og 4,7 er da et strålende resultat! [:D] (Regner med at du ikke nettopp hadde spist et måltid.)

Da har de rett og slett bare sjekket blodsukkeret ditt, sånn som diabetikere gjør hele tiden. Og 4,7 er da et strålende resultat! [:D] (Regner med at du ikke nettopp hadde spist et måltid.)
Ok! Bra noe de gjør av testene på meg er strålende da! [:D][:D] *haha*
Nei, har ikke spist noenting enda. Er enda morgenkvalm om morgenen så

Men takk for svaret [:D]

Back
Topp