Blodstripe i utflod

maiava

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Beklager detaljer, men oppdaget en tynn blodstripe i utfloden nå nettopp. Andre som har opplevd dette? Jeg har ingen god erfaring med blod, da mine tre aborter har startet med liten blødning eller brunlig utflod :( makter ikke enda en abort.

jeg blødde litt i forrige svangerskap. Begynte når jeg var 5+5, bestilte tul 6+2 alt var fint, fikk se dunkende hjerte å. Det bare sluttet av seg selv når jeg var 9 uker :)

jeg blødde litt i forrige svangerskap. Begynte når jeg var 5+5, bestilte tul 6+2 alt var fint, fikk se dunkende hjerte å. Det bare sluttet av seg selv når jeg var 9 uker :)
Var på tul i uke 6 og fikk sett et hjerte som slo da og alt såg fint ut, men blir veldig bekymret nå :( håper jeg er like heldig som deg!

Jeg skjønner godt at du er bekymret, men det har seg jo sånn at vi blør lettere når vi er gravide. Jeg krysse4r fingrene for deg og det bare er helt uskyldig.. Får du slappet av nok da? :)

Ja tar det med ro i dag :) takk skal du ha [emoji173] ringte gynekologen min nå, så får mest sannsynlig en ny ul snarest. Har ikke komt mer, men jeg klarer ikke helt å tro at dette skal gå bra nå, men krysser alt jeg har [emoji173]

Ja tar det med ro i dag :) takk skal du ha [emoji173] ringte gynekologen min nå, så får mest sannsynlig en ny ul snarest. Har ikke komt mer, men jeg klarer ikke helt å tro at dette skal gå bra nå, men krysser alt jeg har [emoji173]

Jeg krysser også allt jeg har for deg <3

Stor klem [emoji173] Jeg krysser fingrene for at det er uskyldig og at det går greit [emoji4]

Uff, skjønner at du får vonde minner tilbake. Men siden det var så lite og ingen smerter så krysser vi fingrene for at dette var helt uskyldig ❤ denne gangen skal det gå bra ❤

Uff, skjønner at du får vonde minner tilbake. Men siden det var så lite og ingen smerter så krysser vi fingrene for at dette var helt uskyldig [emoji173] denne gangen skal det gå bra [emoji173]

Jeg krysser også allt jeg har for deg <3

Stor klem [emoji173] Jeg krysser fingrene for at det er uskyldig og at det går greit [emoji4]
Takk for gode ord [emoji173] har ikke komt mer så håper det holder seg sånn :) Kjenner jeg blir overhysterisk av alt med blod i svangerskap.

Klem til deg! [emoji173] krysser fingrene for at det bare er uskyldig!

Håper alt er bra med lille spiren, sender deg en klem. :Heartred

Back
Topp