blodspor ..

Godemine

Gift med forumet
Junibarna 2015
er det noen som har hatt dette i løpet av graviditeten?
etter jeg hadde vært på do istad kom det blodspor på papiret da jeg tørket meg [8|]

Hmm...?[8|] kanskje slimproppen din er gått? har du merket økt utflod eller noe annet?
Jeg har hatt litt blodspor, men det har komt av at jeg har vert så opphovna og sår der nede...

jeg har hatt spor a blod i urinen min.men har ikke merket no til d sjøl ved toalettbesøk.. har du snakket me føden???

hm.. har vell ikkje vore romantiske.....[;)][;)] kan jo blø litt av det. eller så kan vell blod bety at fødselen er i gang?! eg har ikkje sett spor av blod ennå, men er jo på jakt/vakt for det.[:D]

Jeg har hatt blodspor en gang tidlig i graviditeten, uke 18 eller noe, men det var bare et blodkar som var gått... Muligens slimproppen din som har gått??

For å si det sånn ,så hadde du sett om det var slimproppen. Da kommer det masse slim,noen ganger blandet med blod [8D] 

Jeg hadde jm time rett etter at jeg oppdaget blodsporene ..
hun spurte om nylig samleie .. NEI, det er nok noen dager siden ..
ellers spurte om hun slim men jeg er usikker på om jeg kan ha hatt dette eller bare litt mye utflod .. (den har vært litt tykk og klisette) ..

Men hvis det er som du sier m@amm@ til 3, så er det vel ikke slimproppen [8|]
men det kan vel gå lang tid fra slimproppen går til fødsel starter? (er ikke helt klar til å føde ennå [;)])

jeg hadde litt blodspor på papiret for en uke siden. Hadde da også endel kynnere. Når jeg kom til legen sendte hun meg videre til fødeavdelingen, der målte de sammentrekninger etc. Men, jeg ble ikke sjekket innvendig (noe jeg syns var litt rart..?) Fikk bare beskjed om at det var modningen som var kommet i gang, og det var ikke noe å bekymre seg for. Skulle komme inn igjen om det ikke gav seg, eller blodmengden økte. Ikke sikkert det er noe spes hos deg heller, men tror jeg ville ringt å forhørt meg, bare sånn for sikkerthetskyld [:)]  

ORIGINAL: Divinity

jeg hadde litt blodspor på papiret for en uke siden. Hadde da også endel kynnere. Når jeg kom til legen sendte hun meg videre til fødeavdelingen, der målte de sammentrekninger etc. Men, jeg ble ikke sjekket innvendig (noe jeg syns var litt rart..?) Fikk bare beskjed om at det var modningen som var kommet i gang, og det var ikke noe å bekymre seg for. Skulle komme inn igjen om det ikke gav seg, eller blodmengden økte. Ikke sikkert det er noe spes hos deg heller, men tror jeg ville ringt å forhørt meg, bare sånn for sikkerthetskyld [:)]  

Har vært mye plaget med kynnere jeg også! var på kontroll hos jm å hun mente det kunne være modning .. men hvis det ikke kom noe mer blod så var det ikke noe å bekymre seg for [:)]

ang slimproppen fikk jeg beskjed om at den kunne gå opptil en mnd før fødsel.

ang slimproppen fikk jeg beskjed om at den kunne gå opptil en mnd før fødsel.

Flott![:D] synes nemlig det er litt tidlig for fødsel ennå .. tenkte å iallefall vente til etter uke 37 [:D]

ORIGINAL: Godemine

Har vært mye plaget med kynnere jeg også! var på kontroll hos jm å hun mente det kunne være modning .. men hvis det ikke kom noe mer blod så var det ikke noe å bekymre seg for [:)]

Da har du nok vært borti det samme som meg :) Rant ikke blod liksom, kom bare når eg tørket meg. Var borte dagen etterpå. Og jeg skal IKKE føde i april, SKAL ha mai-baby. hehe :)

Da har du nok vært borti det samme som meg :) Rant ikke blod liksom, kom bare når eg tørket meg. Var borte dagen etterpå. Og jeg skal IKKE føde i april, SKAL ha mai-baby. hehe :)

Ja samme her. Bare blod da jeg tørket meg .. og ikke merket noe etter det! Er ikke mer enn 34+5 nå, så tenkte å vente til mai ja [;)]

Jeg hadde jm time rett etter at jeg oppdaget blodsporene ..
hun spurte om nylig samleie .. NEI, det er nok noen dager siden ..
ellers spurte om hun slim men jeg er usikker på om jeg kan ha hatt dette eller bare litt mye utflod .. (den har vært litt tykk og klisette) ..

Men hvis det er som du sier m@amm@ til 3, så er det vel ikke slimproppen [8|]
men det kan vel gå lang tid fra slimproppen går til fødsel starter? (er ikke helt klar til å føde ennå [;)])

JM sa at det kunne gå opptill 4 veker. [:)]

Har sett spor jeg også - men ikke mer enn at det kan forklares med svakere slimhinner..
Har jo fått endel blod fra nesa og halsen også  - på snytepapir og sånn[8|]  så det kan jo være noe sånt, kansje?[8|]

Jeg opplevde det samme forrige uke...
Ringte føden, men fikk bare beskjed om å se det an.
Gikk over med en gang igjen... Kan være et blodkar, modning eller hva som helst.
Hun jeg snakket med på Ullevål sa at så lenge jeg kjente bra med liv, det ikke var mye blod og jeg ikke hadde vondt var det ikke noe å bekymre seg for...

Ang slimproppen er det ikke alle som merker at den går - hos veldig mange løser den seg bare gradvis opp og kommer ut litt etter litt som utflod. Og den kan komme med litt blod...

Sånn har jeg hatt det å!

Back
Topp