Blodsmak i munnen

Kaizer

Forumet er livet
I alle dager kan det komme av???

Hoster og harker endel for tiden + er konstant tett i nesa og nyser heeele tiden... Kanksje et resultat av alt det?

Symptom på graviditet , kanskje du er gravid ? [:D]
Haha , øvetrøtte jaaaa! [:)][:)]
Eg vettkje ka det kan komma av . [:)]

ORIGINAL: Evyvea

Næ?!? Tror du?!? [:D]
Åååå, ikke gi meg falske forhåpninger da, kanskje jeg skal teste i morgen tidlig??? [8D][8D][8D][8D]

ORIGINAL: Kaizer

ORIGINAL: Evyvea

Næ?!? Tror du?!? [:D]
Åååå, ikke gi meg falske forhåpninger da, kanskje jeg skal teste i morgen tidlig??? [8D][8D][8D][8D]

Hehe, ja det e jo best å vær på den sikra siå [:D][:D]

Det er ikke den berømte metallsmaken da? Den kan minne litt om blodsmak, har jeg hørt...

Tar du jern?  Jeg hadde det slik i beg. av svangerskapet da jeg tok jerntabletter.

jeg har metallsmak i munnen, minner litt om blodsmak.. mamma snakker alltid om jernmangel eller blodfattighet når det er snakk om metall smak i munnen...men jeg føler meg ikke blodfattig akkurat

Jeg også får litt blodsmak i munnen iblant. Hoster litt og er litt allergisk og lett tett i nesa/luftveiene, så det er nok slimhinnene som er litt følsomme, og ved hosteanfall utenom graviditet pleier det å smake litt sånn blod når det kommer fra dypt i lungene... Men vet ikke om det kan ha med jernmangel å gjøre, det har jeg faktisk ikke tenkt på.

usj, hørtes ikke noe deilig ut i allefall.. får håpe det blir bedre snart.. du får finne noe du kan ha i munn som gjør det blir borte[:)]

Tar ikke jerntabl. nei, så er ikke det heller...
Føler liksom det er veldig blodsmak og ikke metall [8|]

Herregud, jeg har ei laaang liste til JM på torsdag!!! [&:][8D]

Back
Topp