Blodslim

*trinemor*

Gift med forumet
Har kommet litt slim i flere dager nå, og da jeg var på do istad var det kommet litt blodslim på truseinnlegget. Kan jo være slimproppen...

Har søkt litt på det og det kan jo virke som at fødselen kan starte innen en uke da!?

Noen som har opplevd eller vet noe om dette? 

Første svangerskap merket jeg ikke noe til at slimproppen gikk (kan godt hende den var inntakt helt til fødselen var i gang), mens andre gangen var jenta født mindre enn to døgn etter at slimproppen gikk. Alt gikk forresten på en gang hos meg, masse blodblandet slim.

Jeg hadde blankt slim med friske striper av blod i noen dager i uke 33 sist. Hadde også mensmurringer i ryggen. Fødte da noen dager etterpå, uke 34+1. Kan jo hende det er fødsel på gang da ;)

Jeg har hatt skikkelige mensmurringer i hele dag, vært kvalm og ikke følt meg helt i form.... Så kom det blodslimet nå på kvelden....

Tror ikke den slimproppen gikk før fødsel sist, for husker ikke noe til den :)

Uff, synes det er for tidlig om det skulle skje noe nå i så fall jeg da. Vil gjerne rydde bort jula og gjort rent her først i så fall. Jobber jo fortsatt også, så skulle gjerne sett at det gikk et par uker før det skjedde noe mer.....

Ring til jordmoren din eller til føden for å spørre. Kan jo være greit å få bekreftet hva det er, hvis du er usikker.

ville tatt en telefon til Jm eg også :)
bare høre liksom...

eg trodde det var slimproppen fleire ganger med Vesla, men når den først gikk var eg ikkje i tvil:)

Klesklypa skrev:
ville tatt en telefon til Jm eg også :)
bare høre liksom...

eg trodde det var slimproppen fleire ganger med Vesla, men når den først gikk var eg ikkje i tvil:)

Lurer på om jeg skal ta turen innom jordmor i morra, da har jeg sykmeldingsdag.

Håper hun har mulighet til å ta meg inn da.... Vet ikke leie på babyen heller siden jeg ikke har vært hos jordmor siden november, og legen ikke sjekker dette....

Om vannet plutselig går nå, skal jeg vel ikke lee på meg, men vente på sykebil. Er jo ikke sikkert babyen er festet enda :)

Idag har jeg vært hos jordmor, og vi fant ut at jeg ikke skulle jobbe noe mer før permisjon. Har egentlig en uke igjen...

Jeg har murringer i ryggen hele tiden, og bekkkenet er ikke noe godt...

Idag kom det enda mer blodslim også, men ikke noe tegn til fødsel....

Har vært og handlet de siste småtingene vi trenger idag da, så nå er vi forberedt :)

Når min slimpropp gikk forrige gang så såg den ut som du beskriver det...slim med blod i. Den gikk på kvelden før jeg la meg og når jeg stod opp i 4 tiden for å gå på toalettet så gikk vannet. Da var det bare å reise på føden...Men vet om flere som har gått noen dager før fødselen har startet. Men høres jo absolutt ut som om noe er på gang:)

Back
Topp