Blodslim fra jentebaby

En tråd i 'November 2020' startet av MaTe, 12 Nov 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. MaTe Glad i forumet Novemberlykke 2020

Noen her som har erfaring med blodslim som kommer fra skjeden til jentebaby? Er på dag 3 med dette nå og det kommer i hver bleie. Har forresten lest fakta på nettet osv om at det er helt vanlig, men er ute etter erfaring fra andre som jeg kan sammenligne litt med. Tidligere var blodet rødlig, nå syns jeg i dag det har blitt litt mørkere i fargen.. har kontaktet helsestasjon og forhørt meg og skal sjekke opp i det hvis det fortsetter.

2. Sozo Forelsket i forumet Marsboerne 20 18 Novemberlykke 2020

Vi fikk beskjed om at det var helt vanlig på sykehuset og noe som måtte forventes. Men hvor mye som er vanlig og hvor mye som ikke er det er jeg usikker på.

3. Mymlen93 Gift med forumet Oktoberfruene 2018 ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Min eldste hadde dette, jeg fikk panikk :wacky: men var visst helt normalt

4. MaTe Glad i forumet Novemberlykke 2020

men var det mye? Og hvor lenge varte det? Leser og hører også at det er helt normalt men fikk panikk når det ble mørkere i blodfargen :nailbiting: samboer luftet at det kunne jo være at det var siste rest men hmm..

5. Mymlen93 Gift med forumet Oktoberfruene 2018 ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Off, det husker jeg ikke:eek: mørkere kan jo komme av at det er eldre blod, jo ferskere jo lysere, så kanskje naturlig at det blir mørkere :pompus:

6. MaTe Glad i forumet Novemberlykke 2020

håper det.. ringte sykehuset og det virket som om det skulle avta mellom 3-6 dager, så håper virkelig det går bort av seg selv nå med en gang helst!

7. Katta92 Glad i forumet Marsboere 2020

Hei! Jeg sniker litt fra mars, beklager det.
    Jeg har ei jente som hadde akkurat det samme, det var i nesten hver bleie fram til hun var rundt 5 dager gammel. Det ble mørkere etterhvert og til slutt forsvant det. Det kom litt sånn lyst/hvitt slim etter det. Her fikk jeg beskjed om at det var helt vanlig. Dette ble også borte.

8. MaTe Glad i forumet Novemberlykke 2020

åh så utrolig betryggende. Tusen takk for at du sniker ❤️ Har virkelig vært bekymret da ingen har hatt noe liknende erfaringer!

9. Katta92 Glad i forumet Marsboere 2020

Jeg kunne ikke la være. Var så utrolig bekymret og redd når jeg oppdaget dette første gang, tross i at jeg fikk beskjed om det fra sykehuset. Og siden jeg husker min følelse, så ønsket jeg å dele :Heartred Det er ikke så lett å vite når man aldri har vært borti det før. Dette er mitt første barn, så alt er nytt og man bekymrer seg konstant. Går det ikke over ville jeg sjekket det, som sagt, her var det over når hun var 5 dager gammel. Gratulerer med ei lita jente :Heartred

• Hjertelig Hjertelig x 2
  10. Prøveliten Glad i forumet Junilykke 2022 Himmelbarn Julikulene 2020

Sniker jeg også.
    Vi hørte ikke noe om dette på sykehuset, så var småbekymret. De på helsestasjonen sa at det var helt vanlig da vi var der på kontroll et par dager etter at vi kom hjem fra sykehuset. Varte vel en ukes tid. Lurer på hvorfor det kommer, jeg...

• Hjertelig Hjertelig x 1
  11. MaTe Glad i forumet Novemberlykke 2020

samme her, uansett om helsestasjon sier det «kan være helt normalt» er det ikke betryggende nok for meg! Jeg kommer til å sjekke det dersom det ikke avtar i løpet av et par dager, bare for å være heelt sikker. Tusen takk ❤️

• Hjertelig Hjertelig x 3
  12. Liljepia90 Elsker forumet Tilgangsansvarlig Oktoberlykke2020❤ Novemberlykke 2020

13. MaTe Glad i forumet Novemberlykke 2020

ja, det er det. Men lurte bare på om andre opplevde likt og hvor mye som var normalt :)

14. Mortilprins Elsker forumet

Fikk beskjed på sykehuset at det kalles en minimens og er påvirket av hormonene til mor :) Helt ufarlig.

Del denne siden