Blodprosent

Therese82

Betatt av forumet
Var på legekontoret for å sjekke blodprosenten i dag.
Sist eg målte var den på 13, i dag var den berre på 8,8. [:(]

Fleire som har lav blodprosent?????

Jeg trodde det var vanlig at den sank i midten av svangerskapet for så å øke litt igjen på slutten jeg.. Hadde lavere utgangspunkt enn deg, men trodde ikke jeg skulle måle på nytt før uke 38..

min var på 10 eller noe og det mente de var lavt.. men det er jo bare rett under.
Legen sa til meg at så lenge formen var grei så gjorde det ikke noe.. Er vanlig å få lavere blodprosent på slutten.

Håper formen din er fin da ellers får du dra til legen igjen :)

har vert veldi trøtt, men er ofte det sia eg har ms.... derfor har eg ikkje merka noke stor forandring heller...
ska til legen igjen i mårra, meg eg veit ikkje ka som skjer....

Jeg har hatt blodprosent på 12 i uke 9, 10 i uke 24 og nå er den nede i 9,5 (uke 29), Helsesekretæren målte den to ganger også, for ho synes den var veldig lav.. fikk beskjed om at jeg må spise jerntabletter hver dag.. De anbefaler å begynne å spise jerntabletter så fort blodprosenten er 10,5 eller lavere...

ORIGINAL: Funshine

Jeg trodde det var vanlig at den sank i midten av svangerskapet for så å øke litt igjen på slutten jeg.. Hadde lavere utgangspunkt enn deg, men trodde ikke jeg skulle måle på nytt før uke 38..

Det fikk jeg beskjed om av JM også. Men 8,8 var jo lavt da. Håper du får mer svar i morra![:)]

Min var 10,3 i dag..og det syns legen min var akkurat på grensa.

Back
Topp