Blodpropp?

Karoline_

Flørter med forumet
Okei,har ein litt bekymra mann her så meine eg må t legen..så spørre dåke først egxsmile5
Sliter mye med vondt i symfysen,det har jeg hatt en stund..men den siste veka har eg fått vondt i lysken,kan være vondt når eg ligger i ro ,men spesielt når eg står og går..får følelsen av at foten sovner med en gang jeg sitter litt i klem.dette er venstre lysk,har og vondt på høyre rygg side når jeg ligger.

Jeg trur bare at det er desse strekksmertene vi kan få av og til,mens mannen mener at dette må sjekkes..noen erfaringer?
 
Okei,har ein litt bekymra mann her så meine eg må t legen..så spørre dåke først egxsmile5
Sliter mye med vondt i symfysen,det har jeg hatt en stund..men den siste veka har eg fått vondt i lysken,kan være vondt når eg ligger i ro ,men spesielt når eg står og går..får følelsen av at foten sovner med en gang jeg sitter litt i klem.dette er venstre lysk,har og vondt på høyre rygg side når jeg ligger.

Jeg trur bare at det er desse strekksmertene vi kan få av og til,mens mannen mener at dette må sjekkes..noen erfaringer?

Sjekk det opp. kontakt legevakt og forhør deg med de nå! Blodpropp skal alltid tas på alvor, og hos gravide kan de arte seg litt annerledes som f.eks smerter i lysken og oppover i rygg. Derfor er det viktig med lav terskel for å høre med lege ang dette. Du har da flere symptomer på blodpropp, og det må tas på alvor.
Forhåpentligvis er det ikke noe galt, men det er svært viktig å finne ut av det, og ikke fortsette å gå med sånne smerter.
 
Snakk med lege eller legevakt. Som stardust sier over her, disse symptomene bør du ta på alvor å få sjekket raskt, du risikerer for mye med å ikke bli undersøkt av en lege.
 
Fekk endelig komma inn t legen,hu meinte da ikkje va nåke å bekymra seg øve så lenge fotten ikkje blei håven..meeen pga at eg ikkje følte meg heilt på topp så sendte hu meg t føden..dei va litt øveraska at hu hadde sendt meg her t, men dei sjekke nå at babyen har da bra og har tatt litt prøvarså no sitte eg på venting igjen
 
Fekk endelig komma inn t legen,hu meinte da ikkje va nåke å bekymra seg øve så lenge fotten ikkje blei håven..meeen pga at eg ikkje følte meg heilt på topp så sendte hu meg t føden..dei va litt øveraska at hu hadde sendt meg her t, men dei sjekke nå at babyen har da bra og har tatt litt prøvarså no sitte eg på venting igjen

Hvordan har det gått? :happy:
 
Da gjekk veldug fint,dei trudde ikkje da va nåke farligt,måtte bere følja litt med:happy: men måtte ringa med ein gong viss da blei nåke forverring..må sei dei e flinke til å ta gravide på alvor på føden,så god følelse når me kanskje føle at me mase og e litt dramatisk,at dei tar oss på alvor;)
 
Back
Topp