Blodpropp

Vet du om smertene og symptomene er like som i lysken? Har en mistanke om at jeg har en begynnende i leggen [emoji85] men 9 år siden jeg hadde i lysken og har posttrombotisk syndrom så derfor litt usikker.

vet ikke annet enn at de må sjekke med ul av blodkarene i leggen. De sjekka meg i går og bestemte seg for å sende meg på ul for å utelukke også fikk jeg blodfortynnende bare for sikkerhetsskyld siden de ikke tar noen sjanser. Min fot er hoven og værker/sprenger men ikke blitt rød eller varm heldigvis. og ikke vond når de dunker under fotbladet.

Veldig likt voksesmerter om du har hatt det. Det sprenger og føles hovent, nesten betent.

Har vært på akuttmottaket i dag :) har forhøyet d dimer, mer enn man skal ha i svangerskapet. Så får vist for lav dose, skal ta ul av beinet mitt i morgen. Har hatt blodpropp i lysken før for 9 år siden, men var usikker på om symptomene var like og det var de :)

Har vært på akuttmottaket i dag :) har forhøyet d dimer, mer enn man skal ha i svangerskapet. Så får vist for lav dose, skal ta ul av beinet mitt i morgen. Har hatt blodpropp i lysken før for 9 år siden, men var usikker på om symptomene var like og det var de :)

Lykke til, håper det går fint :)

Lykke til!

Back
Topp